ONEiO

¿Quién usa ONEiO?

Enterprises, SMBs and Managed Service Providers (MSP)

¿Qué es ONEiO?

ONEiO, SaaS based the next generation integration platform (iPaaS) automates your service integration delivery and management jobs with integration robots. The all-inclusive integration platform is designed for Enterprise Service Management Professionals. It lets you to focus on your core business not on integrations.

Designed by service business professionals for service business professionals.

Información sobre ONEiO

Oneio Cloud

https://oneio.cloud

Fundada en 2011

Resumen de precios de ONEiO

ONEiO dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de ONEiO está disponible a partir de USD 99.00/mes.

Vídeo de ONEiO
Play
-thumb
-thumb
-thumb

Precio inicial

USD 99.00/mes

Detalles de precios

Starting from $99/month

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de ONEiO

  • ETL
  • Gestión de datos
  • Panel de comunicaciones
  • Servicios web
  • Varias fuentes de datos

Lista completa de Herramientas de integración

Alternativas a ONEiO

Más alternativas a ONEiO

Opiniones de ONEiO

Mostrando 5 de 14 opiniones

En general
4.6/5
Facilidad de uso
4.2/5
Atención al cliente
4.8/5
Funcionalidades
4.4/5
Relación calidad-precio
4.4/5
Simo S.
Consultant
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/4/2020

"ONEiO review"

Puntos a favor: Easy to setup / maintain and support response times are good

Contras: Undocumented features and it could be more self-service oriented

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/4/2020
Mika M.
Consultant
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/4/2020

"Simple to use - hard to master"

Comentarios: Usually basic stuff is very easy and fun to do, but if there is something more complex it really needs a lot of understanding about the product how it works and does things. Overall 4/5

Puntos a favor: In the newest versions I like how you can get from test to prod easily without connecting to different site. I also like the overall view of the software and it is quite easy to use.

Contras: There is not so much filtering options for the ticket view and when open up conversation timestamps would be nice to see!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/4/2020
Omers G.
Platfrom Manager (ServiceNow)
Servicios de información, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/9/2019

"Review"

Puntos a favor: Easy To use
Good Customer Support
Fast response

Contras: No direct contract, Required partners for contract.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/9/2019
April G.
ServiceNow Developer
Tecnología y servicios de la información, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/4/2020

"Good alternative for integrations"

Comentarios: So far the ONEiO team has been very responsive and helpful in terms of support. The team has worked with us on developing features to fulfill our needs as a customer, which is great! Overall, my experience with ONEiO has been pretty positive.

Puntos a favor: A great feature of this product is that you can easily see when a message fails and the messages stay queued up and are not lost, which is very beneficial when there is a problem in the integration, because the sent data is not lost.

Contras: It would be nice if there was easier ways to copy configurations from one QA to another to minimize the amount of support involvement that we need

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/4/2020
Mathias djurhuus C.
IT-Administrator
Tecnología y servicios de la información, 5001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/2/2020

"SKAT ONEiO"

Comentarios: We're using ONEiO to integrate both in and out of the organization. It's been amazing not having to worry to much about the API's! We've had great success integrating our "Remedy ARS 19.8" and our DevOps "Jira" instance which made DevOps really happy because they could continue using their own tool.

Puntos a favor: After learning how the software works and which mappings does what it's fairly simple to setup an integration, I think the webinar(s) I attended was great and it helped me move forward with a totally unrelated integration between Remedy ARS 19.8 and 4me

Contras: Recently had a problem where values with square brackets couldn't be used, but our supplier (VisionWillov DK) send a request to get these values to work and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] fixed it pretty fast, great work [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/2/2020