Smith.ai Chat

Smith.ai Chat

Por Smith.ai

¿Quién usa Smith.ai Chat?

Smith.ai Chat is most useful to businesses seeking to boost online marketing results. Live, professional chat agents & AI chatbots capture, screen & book website visitors to convert new clients 24/7!

¿Qué es Smith.ai Chat?

Smith.ai Live Website Chat is the fastest & friendliest way to capture, screen & convert website leads 24/7. We offer SMS Text Answering, Facebook Messenger Answering, and Chat-to-Call. AI Chatbot captures info and provides instant outreach.

Pay for relevant chats only, never spam or sales chats.

Easy setup on all website platforms. Instant chat transcripts sent via email & CRM. Smith.ai AI-backed Live Chat is the most effective & affordable way to capture leads & grow your business!

Información sobre Smith.ai Chat

Smith.ai

https://www.smith.ai

Fundada en 2015

Resumen de precios de Smith.ai Chat

Smith.ai Chat dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Smith.ai Chat está disponible a partir de USD 140.00/mes.

Precio inicial

USD 140.00/mes

Detalles de precios

$5-7/chat. No contract or setup fee. 14-day/20-chat free trial.

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En vivo en línea

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Smith.ai Chat

Herramientas de administración de leads
Búsqueda de clientes potenciales
Captura de clientes potenciales
Distribución de clientes potenciales
Evaluación de clientes potenciales
Generación de clientes potenciales
Gestión de campañas
Gestión del pipeline
Segmentación de clientes potenciales
Seguimiento de fuentes
Seguimiento de interacciones
Cualificación de leads
Distribución de clientes potenciales
Escaneado de tarjetas de visita y de identificación
Evaluación de clientes potenciales
Extracción de datos
Formularios online
Generación de clientes potenciales
Notificaciones de clientes potenciales
Panel de comunicaciones
Base de datos de contactos
Búsqueda de clientes potenciales
Captura de clientes potenciales
Evaluación de clientes potenciales
Generación de clientes potenciales
Gestión del pipeline
Importación y exportación de datos
Integración de base de datos de clientes potenciales
Segmentación de clientes potenciales
Verificación/validación de leads
Automatización de email
Chat de vídeo
Chatbot
Comunicación multicanal
Cualificación de leads
Distribución de clientes potenciales
Mensajería móvil
Mensajes en grupo
Programación de citas
Recomendaciones de productos
Segmentación de audiencia
Traspaso a agente
Análisis de sentimientos
Asistente virtual
Chats en pantalla
Componentes reutilizables
Desarrollo sin código
Guía contextual
Omnicanal
Para desarrolladores
Reconocimiento de intenciones
Reconocimiento de voz
Robot preconfigurado
Síntesis de habla
Varios idiomas
Chat proactivo
Creación de marca personalizable
Formulario sin conexión
Geofocalización
Integración de terceros
Respuestas prediseñadas
Seguimiento de visitantes de la web
Transferencias/enrutamiento
Uso compartido de la pantalla
Chat y mensajería
Comunicaciones a demanda
Comunicación multicanal
Comunicación por lotes
Contenido en vídeo
Contenido interactivo
Distribución de correo electrónico
Gestión de contenidos
Gestión de impresiones
Gestión de modelos
Personalización
Análisis predictivo
Asistente virtual personal
Automatización proceso/flujo de trabajo
Chatbot
Para comercio electrónico
Para el sector médico
Para ventas
Varios idiomas
Alertas y alzada
Asistente virtual
Base de conocimientos
Chat en vivo
Encuestas y comentarios
Gestión de centros de atención telefónica
Gestión de citas
Gestión de colas de espera
Gestión de correo electrónico
Gestión de flujos de trabajo
Integración de redes sociales
Métricas de rendimiento
Portal de autoservicio
Concursar por sms
Creación de informes/análisis
Cupones móviles
Códigos cortos
Envío masivo de mensajes de texto
Gestión de contactos
MMS
Mensajería bidireccional
Mensajería planificada
Palabras clave móviles
Personalización de mensajes
Sondeos/Votaciones

Opiniones de Smith.ai Chat

Mostrando 5 de 18 opiniones

En general
4.9/5
Facilidad de uso
5/5
Atención al cliente
5/5
Funcionalidades
4.9/5
Relación calidad-precio
4.9/5
Kyle P.
Attorney
Servicios jurídicos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/5/2020

"Great support and easy setup"

Puntos a favor: Setup was incredibly easy and the support to help do so was top notch.

Contras: There's no way to have local staff ran the chat box, only remote receptionists and bots.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/5/2020
Jerry Z.
CEO
Seguridad informática y de redes, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/1/2020

"Smith.ai Website Chat- Highly Recommended"

Comentarios: In our tech service business, people are looking for help at any time of the day or night and want immediate answers. Using website chat is like having someone on staff 24/7 . We no longer have to worry about lost leads or misdirected requests because we were not able to offer an immediate response. When choosing a chat service, we were drawn to Smith.ai by their very simple, transparent pricing structure and the no-obligation free trial. We had our chat running in literally minutes providing very human like responses to client inquiries. Smith.ai Website Chat has exceeded our expectations responding to new leads, 24 hours a day.

Puntos a favor: Before we started using website chat, we were consuming valuable personnel resources by responding to inquiries that were not applicable to our business or not in the area of our expertise. Using website chat frees our staff by automatically handling the client inquiry and gathering necessary information if a callback is required.

Contras: No negatives. The experience has been extremely positive.

Respuesta de proveedores

por Smith.ai el 20/1/2020

Thanks for the positive review of our live chat, Jerry! Now that we are 24/5 we're here to capture any inquiries that come in, day or night, and Chatbot can help pick up the rest.

We're also glad you appreciate the free 10 chat trial! Let us know if we can help with anything else.

Best,
Smith.ai Team

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/1/2020
Josh Y.
President
Contabilidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/1/2020

"Chatbot for website "

Comentarios: The chatbot makes it easy for clients to get information without calling. It makes it faster for them and makes it less costly for us.

Puntos a favor: The chatbot is easy to configure and works well. I use it on my websites for new clients to get information about what we do. It also allows existing clients to reach out if they need to schedule an appointment. The ability to also have the chatbot staffed is very nice so that prospective clients can receive the excellent customer service from Smith.AI that they would get if they called in via phone.

Contras: I cannot think of any cons. With any product you have to weigh the pros and cons of cost(if you want a staffed option) and implementation. Given the importance of potential new clients and existing clients needed to get information quick I think this is a no brainer.

Respuesta de proveedores

por Smith.ai el 20/1/2020

Thanks for the positive review, Josh! We're thrilled you're having such a good experience with our Chatbot. We can also help set up the widget and build out a Q&A and Playbook for Chatbot too!

Best, Smith.ai Team

Let us know if we can help with that or anythi

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/1/2020
Sonia L.
Trademark Attorney & Instructor
Práctica de la abogacía, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/2/2020

"Allows me to be in 2 places at once"

Puntos a favor: As a business owner, we wear so many hats. Smith. ai allows me to be in 2 places at once and ensure my calls are always answered and inquiries always receive a response. My business runs so smoothly because of them!

Contras: I have zero complaints! Their customer service is amazing and they've always addressed any needs I have.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/2/2020
Nicole G.
Attorney.Owner
Práctica de la abogacía, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/3/2019

"Love Smith.ai Chat! "

Comentarios: I love the Smith.ai website chat. There is no way that I could staff a feature like that in house with my small business. Smith.ai makes the chat feature available around the clock. I am a lawyer and this feature is great for clients who are nervous or shy about making that initial phone call, or who are up thinking about the problem that they need help with outside of business hours. The Smith.ai Website Chat also integrates perfectly with my CRM/case management software. It has really been a boost to my business. I have tried other companies. Smith.ai is the best!

Puntos a favor: I love the Smith.ai website chat. There is no way that I could staff a feature like that in house with my small business. Smith.ai makes the chat feature available around the clock. I am a lawyer and this feature is great for clients who are nervous or shy about making that initial phone call, or who are up thinking about the problem that they need help with outside of business hours. The Smith.ai Website Chat also integrates perfectly with my CRM/case management software. It has really been a boost to my business. I have tried other companies. Smith.ai is the best!

Contras: Nothing. I love it! Wouldn't change a thing.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/3/2019