¿Qué es Ovation?

Mide y mejora la experiencia del cliente, gestiona la reputación y ejecuta campañas de marketing eficaces.

¿Quién usa Ovation?

Solución diseñada para cualquier empresa física que se preocupa por las reseñas online y la operativa/experiencia del cliente y que desea impulsar los ingresos a través del marketing de mensajes de texto.

¿Dónde se puede implementar Ovation?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Chromebook (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Ovation Up
  • Fundada en 2017
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Canadá, Estados Unidos

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Ovation Up
  • Fundada en 2017
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Imágenes y vídeos de Ovation

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Ovation

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Funciones de Ovation

  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de sentimientos
  • Análisis de texto
  • Biblioteca de preguntas
  • CRM
  • Cartografía del viaje de cliente
  • Comentarios constantes
  • Concursar por sms
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Creador de encuestas
  • Cupones móviles
  • Distribución multicanal
  • Encuestas y comentarios
  • Envío masivo de mensajes de texto
  • Estructura de encuesta NPS
  • Generación de reseñas
  • Gestión de campañas
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de la experiencia del cliente
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión de membresías
  • Gestión de recompensas
  • Gestión de respuestas
  • IA y aprendizaje automático
  • Importación y exportación de datos
  • Integración de redes sociales
  • Lógica de exclusión
  • MMS
  • Mensajería planificada
  • Modelos personalizables
  • Notificaciones en tiempo real
  • Notificación de reseña de usuario
  • Palabras clave móviles
  • Panel de comunicaciones
  • Programa de fidelización
  • Rama de preguntas
  • Recolección de respuestas sin conexión
  • Recopilación de datos multicanal
  • Respuestas automáticas
  • Segmentación
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de marcas
  • Solicitud de reseña de usuario
  • Supervisión de redes sociales
  • Supervisión de reseñas
  • Tarjetas de fidelidad
  • Visualización de datos

Alternativas a Ovation

Retently helps you track business CX metrics: NPS, CSAT & CES. Collect, manage and act on the received customer feedback.
Zoho CRM otorga a las organizaciones una solución completa de gestión del ciclo de vida de las relaciones con los clientes.
MailChimp te brinda las herramientas de marketing para ser tú mismo en un escenario más grande.
GetFeedback es un software de encuestas fácil de usar que te ayuda a enviar mejores encuestas y a obtener mejores comentarios.
SurveyGizmo es la mejor plataforma de encuestas y perspectivas de datos del mundo, que te da las herramientas para que tomes decisiones más inteligentes.
Trustmary conecta los comentarios y reseñas de los clientes con el sitio web para generar más conversiones (clientes potenciales y ventas). Totalmente automatizado.
An omnichannel CRM life sciences platform built on Microsoft Cloud for healthcare.
Software que ayuda a las empresas a gestionar y responder a reseñas, aumentar las puntuaciones y clasificaciones y descubrir información clave sobre los clientes.
Sencillos chats de video escalables para generar confianza con tu audiencia. Descubre más sobre VideoAsk
Tecnología con características cualitativas y cuantitativas integradas.
Influitive, anteriormente AdvocateHub, es una plataforma comunitaria inteligente que ayuda a las empresas B2B a adquirir, consolidar y retener clientes a escala.
WebEngage es una herramienta de automatización de marketing multicanal B2C. Ayuda a mejorar la retención de usuarios e impulsa las conversiones sin gastar dinero.
Deliver personalized content and brand experiences across the customer journey with our digital customer engagement platform.

Opinones de Ovation

Evaluación media

En general
5.0
Facilidad de uso
4.9
Atención al cliente
5.0
Funcionalidades
4.8
Relación calidad-precio
4.8

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
100%
Chelsea
Chelsea
Brand President & small business owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Outstanding Platform for every small business that depends on reviews

5.0 hace 3 años

Comentarios: The CEO is responsive. They're developing additional features for the platform. This is a cool startup and I'm excited to be a customer. I tell all my franchise partners about them. This is not a sponsored review :).

Puntos a favor:

What's not to like? You automatically text customers, solicit reviews, and get feedback. The nicest thing about the platform is you're able to get texts from the platform on your phone, and respond in real time. Customers think you're texting them directly from a store phone number, and you can engage with live-action conversations to resolve concerns. Our business has benefited a ton from this as we've been able to resolve customer complaints and fix what we've done wrong.

Contras:

Honestly, nothing. It's pretty niche so doesn't solve every marketing pain point, but that can be said of most marketing solutions.

Respuesta de Ovation

hace 3 años

Chelsea, You rock and have been such a fantastic customer. So grateful to have you on board and so glad you're able to experience the value of Ovation and share that with others. We are huge fans of yours and excited for our future together!

Bill
Owner en EE. UU.
Restaurantes, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Helps us get, keep & grow customers

5.0 hace 3 años

Puntos a favor:

We love how Ovation allows us to engage with customers while they are still in our restaurant. We have increased the number and quality of our reviews since implementing Ovation, by a lot. I believe we were around 4.5 stars and 200 reviews when we started. We are now at 4.7 stars and 500 reviews overall, and nearly 4.9 stars in the past month. The difference? We can talk to guests when things are less than perfect and make them feel better about their experience before they write a sad review. Ovation also helps us improve our guest experience by allowing guests to share feedback, which we implement real-time. Our team has a better first-focus and our operations are better because we learn each day what makes our guests happy and what we need to improve. We are in a small town with lots of summer tourists. I can’t tell you how many people came in this summer and told us they found us by searching reviews. They increase our search results even though we don’t do any paid internet advertising.

Contras:

I wish the software integrated with my loyalty program and text system. I think they are working on that and may have solved it. Let’s hope so!

Respuesta de Ovation

hace 3 años

Well we give you a 5-star review for being an awesome customer! We are working on integrating, but in the meanwhile, we do offer Ovation loyalty and text marketing now! Let us know if we can help you out. Appreciate you, Bill!

Michael
Owner en Canadá
Alimentación y bebidas, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

New User of Ovation

5.0 hace 5 meses

Comentarios: The customer service is outstanding. The software does exactly what it says it will do and even more.

Puntos a favor:

The feature I like the most is Winback. It provides an opportunity to make a wrong a right. The number of reviews generated in a month was much higher than using no software.

Contras:

Nothing to speak of at the moment. I need to work with the software a bit more before I can pass any negative judgment.

Respuesta de Ovation Up

hace 5 meses

Hey Michael! Zack Oates here from Ovation. So glad you're enjoying the software and the winback functionality! We're always striving for that 5-star experience. Please reach out to me personally if there's any additional ideas you have to push us up to perfect! Thanks for being a great customer.

Miranda
Chiropractic Assistant en EE. UU.
Medicina alternativa, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Thrilled with the results!

5.0 hace 3 años

Comentarios: We were struggling for new reviews and looking for a service that would help us attain more. We had wonderful reviews and high ratings but not many and few recent. In just 3 months of having Ovation integrated into our office, we've nearly doubled our reviews and our ratings are spectacular! We are beyond thrilled with results and would recommend this system and service to any business looking to broaden their presence on the web and social media sites.

Puntos a favor:

The simplicity of design and ease of use for customers.

Contras:

The inability to send the review link to a phone number OR an email address. Having the cell number as the only communication option is not helpful with our patients who do not have or use cell phones.

Respuesta de Ovation

hace 3 años

Miranda, So glad you have seen such an awesome jump in reviews. Doubling in 3 months is fantastic. Grateful to have you as a customer. We would recommend you to anyone to anyone in need of a chiro just based on the reviews we've read!

Cheryl
Owner en EE. UU.
Hostelería, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Most Valueable Partnership

5.0 hace 2 años

Comentarios: We love working with Ovation!

Puntos a favor:

We love the opportunity to communicate with less-than-satisfied guest in real time. Also, requesting reviews from happy guests has resulted in more than 600 reviews and a 4.8 star rating.

Contras:

We have occasionally run into problems getting push notifications if our mobile phones are not using the most up-to-date operting system.