¿Quién usa Spike?

Anyone tired of switching between work apps and looking for a better email experience. Get Spike. It's Conversational email. Seamless collaboration. All the productivity tools you'll ever need.

¿Qué es Spike?

Spike is an all-in-one workspace that turns your existing email into easy, chat conversations. Bring all of your communication and collaboration into a single workspace: your emails, chats, calls, team collaboration, tasks, everything -- to one place. Its what your team has been looking for in a productivity and messaging app, but simpler and without ever breaking your workflow.

Spike works with your existing email and is available on iOS, Android, Mac, Windows & Web browser

Información sobre Spike

Spike

https://www.spikenow.com/

Fundada en 2014

Resumen de precios de Spike

Spike está disponible a partir de USD 5.99. Spike dispone de una una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. Consulta más información sobre precios de Spike a continuación.

Precio inicial

USD 5.99

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Spike

Herramientas de colaboración
Control de versiones
Edición en tiempo real
Foros de discusión
Gestión de calendarios
Gestión de contactos
Gestión de contenidos
Gestión de documentos
Gestión de proyectos
Gestión de tareas
Lluvia de ideas
Videoconferencia
Archivo y conservación
Bandejas de entrada compartidas
Bloqueo de spam
Enrutamiento
Gestión de colas de espera
Gestión de firmas
Gestión de respuestas
Lista blanca/negra
Recuperación de datos
Respuestas prediseñadas
Supervisión de correo electrónico
Chat de equipo
Colaboración
Creación de base de datos
Creación de documentos
Gestión de notas
Gestión de proyectos
Gestión de tareas
Herramientas de presentación
Office Suite
Uso compartido de archivos

Opiniones de Spike

Mostrando 5 de 18 opiniones

En general
4.8/5
Facilidad de uso
4.9/5
Atención al cliente
4.8/5
Funcionalidades
4.6/5
Relación calidad-precio
4.9/5
Adam C.
Owner
Servicios financieros
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/5/2018

"Hop cuts out all the clutter while allowing you to see all all the conversations in a clean view."

Comentarios: Hop allows for clearer communication and saving time spent on email. Allows for better context with a previous contact as well. I have saved a lot of hours on email, and a better experience then browser based email, or any other app.

Puntos a favor: Hop helps reduce the amount of time spent on email. Hop works faster then any email client, and I have tried every one that I could find! The Priority Inbox vs Other inbox saves a lot of time sorting what is important and not important. If others are using Hop as well, it creates a realtime chat between each other. It also allows for encrypted messages between users, which is great when sending sensitive information.

Contras: Not much, would like a few other small features like Auto Snoozing, and location based reminders. But really, they have the best email client, and now that desktop will be available, it will be the best solution on your smartphone, tablet, and desktop.

Respuesta de proveedores

por Chatflow el 4/11/2018

Hey Adam,

Thanks for your awesome feedback! We are super passionate about we do and love creating more amazing features for you.
We're happy to let you know that the desktop app is now available and you can get it at www.spikenow.com

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/5/2018
Jeffry T.
Freelance Designer
Arquitectura y planificación, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/12/2018

"A Chat-Like Approach to Email Management"

Puntos a favor: I love the approach that Spike take on email management. It uses chat-like interface from mobile chat apps that we grow to love so much. It minimizes the clutters that we get from normal email conversations. Plus Spike is free for non-business email accounts.

Contras: Spike could take hints from other email clients to improve its user interface.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/12/2018
Laetitia M.
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 24/1/2018

"Fantastic"

Puntos a favor: I love the fact that when I typed in the help box someone replied immediately. That was a huge eye opener.
It seamlessly divides emails into priority and others. It also puts all emails from the same person or company together. By doing that you can delete all the emails at once. Not one by one. This is the biggest plus of this app.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 24/1/2018
Usuario verificado
Director of Sales
Estudios de mercado, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/12/2019

"Simple, Minimalistic, easy to use"

Comentarios: The overall experience has been great. One of the very few email clients available for mac which comes with a conversation like email thread.

Puntos a favor: The conversation like email threads are much easier to use. It's almost impossbile for you to miss any emails buried in a long thread.

Contras: The design can be improved. Also, dark mode compatibility is not available. Default fonts and colours cannot be set for email composition.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/12/2019
Patrick S.
Researcher
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/3/2018

"Not for everyone, it wasn't for me"

Puntos a favor: It's a really cool idea, and it's implemented exactly as promised. It can be fun and lower-stress to reply to work emails like they're an iMessage on your phone.

Contras: A lot of my work emails don't lend themselves particularly well to a response akin to how you'd reply to a text message. Reading emails with HTML images wasn't good either.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/3/2018