Messenger Communication Platform

Messenger Communication Platform

¿Qué es Messenger Communication Platform?

MessengerPeople es un proveedor de software para la comunicación a través de aplicaciones de mensajerías. La innovadora Messenger Comunication Platform permite a las empresas comunicarse profesionalme nte con sus clientes a través de la API empresarial de WhatsApp, Apple Business Chat, Facebook Messenger, Telegram y Viber. MessengerPeople colabora oficialmente con las mayores empresas de mensajería del mundo. Más de 1.900 empresas como BMW, Lufthansa, PANDORA y muchas más en todo el mundo utilizan las soluciones de MessengerPeople.

¿Quién usa Messenger Communication Platform?

Entre nuestros clientes se encuentran más de 1.900 empresas nacionales e internacionales de diversos tamaños y sectores, como BMW, Lufthansa, PANDORA y muchos más.

Vídeo de Messenger Communication Platform
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Messenger Communication Platform

4.3 (40)
Messenger Communication Platform
No disponible en tu país
EUR 49.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
39
6
4.3 (40)
4.3 (40)
3.9 (40)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 15.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
62
17
4.1 (82)
4.0 (82)
3.8 (82)
¿Por qué estoy viendo esto?

Alternativas a Messenger Communication Platform

Patrocinado
Freshchat es un moderno software de mensajería dirigido a equipos de ventas y participación del cliente para hablar con clientes y clientes potenciales en múltiples canales. Descubre más sobre Freshchat
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Solución basada en la nube que ayuda con las comunicaciones con los clientes a través de interacciones comerciales, automatización, mensajería y más.
Solución de redes sociales que ayuda a las empresas a gestionar contenido, crear y editar publicaciones y supervisar la participación en cuentas de Instagram.
Aplicación de chat que permite el intercambio de ideas entre los miembros del equipo, la transmisión de videos y la mensajería.
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La primera plataforma mundial de mensajería de clientes para el crecimiento empresarial.
Kustomer es una plataforma de gestión de clientes omnicanal centrada en brindar experiencias increíbles, no en resolver tickets.
EcholoN, un conjunto de software de gestión de servicios, representa una solución integral para servicio, asistencia y atención al cliente.
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Administra todos tus canales digitales de atención al cliente a través de una única plataforma.

Opinones de Messenger Communication Platform

Evaluación media

En general
4.3
Facilidad de uso
4.3
Atención al cliente
3.9
Funcionalidades
4.1
Relación calidad-precio
4.3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
50%
4
30%
3
20%
Rocio
Rocio
Customer Support en España
Usuario de Linkedin verificado
Fabricación de productos eléctricos/electrónicos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Simplify communications with your customers

5.0 hace 4 meses

Comentarios: Before using Messenger, we accessed our clients' messages from different applications, but in this way we have managed to unify communications and save time.

Puntos a favor:

It allows you to unify customer communications across different platforms in a single application. This saves time and customer service is more effective.

Contras:

At the moment we have not had any problems with the application. We are going to start using automatic chat but we have had previous unsatisfying experiences with this method of communication.

Nisha
Director of Business Continuity and Infrastructure en India
Cuidado de la salud mental, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Easy to use product with excellent Account Management

5.0 hace 6 meses

Puntos a favor:

Ease of use - extremely 'clean' user interface. This is important for our users as they are on multiple platforms through out their work day and while they are tackling world problems, when the system we provide is easy to use, it reduces from their workload. The software is fast too, unlike other programs I have worked on. The ability to set up chatbots per our need is good too. And lastly the most important - our Account Manager has been BRILLIANT! [SENSITIVE CONTENT] is always so empathetic, understanding, prompt, proactive and very kind... she is professionally friendly and really knows how to diffuse a situation and works from a space of wanting to help - which I greatly appreciate.

Contras:

Agents being available on multiple channels - currently there is a glitch with this and I have been talking to the AM about this. This is a needed feature and can easily be a dealbreaker. Though the IT team mentioned this is not a feature yet and this will need to be developed, I can see this some times works and some times doesn't. Therefore there is a glitch in the system. The second is about the chat bot building. For someone who doesnt have technical background, the self-help chatbot guides are dry, boring and seem complicated. If there could be short videos on this, it would be very helpful!

Jessie
Cashier en EE. UU.
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

My messenger

4.0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: My overall experience with messenger have been mostly good experiences and would recommend it to others

Puntos a favor:

What I like most about messenger is being able to make calls and I can choose to see the other person as well

Contras:

The feature I like the least is sometimes it won't let me answer a call not sure if that's because of my wifi or what

Georgia
Senior CRM Executive en RU
Marketing y publicidad, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Great platform but not simple to set up/use - lacks Telegram employees/customer service

3.0 hace 6 meses

Comentarios: [SENSITIVE CONTENT] Our contact at Messengerpeople, is lovely, and the platform itself is fine, although it is not the easiest to set up and optimise. It is a low COS% channel for us to use in CRM, however some instruction / contact would be hugely appreciated in terms of set up process and optimisation. Also a lot of the videos/instructions are in German.

Puntos a favor:

The Telegram / Viber channels are relatively simple to set up, it is a rather inexpensive channel for us, and setting up new bots is easy enough to implement, for our different countries.

Contras:

Telegram/Viber are missing staff that actually work on these platforms, to be able to advise and help. We originally set up the platforms on an ex-employees phone number, and now we cannot seem to get the account disconnected from his phone, meaning we have to request log in details from him even though he doesn't work here anymore. We also have all his phone contacts, which are not relevant to Myprotein. We have been advised that there is no way to change/disconnect his number from the account, and we will have to start all over again with a new account (losing all our current subscribers), which is not a viable option for us.

George
CEO en España
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Excellent to manage customers

5.0 hace 6 meses

Puntos a favor:

It's great because it allows you to communicate with customers where they are, on Whatsapp. For the customer a very known way of communicating while on the back end for us very organized.

Contras:

Not always very easy to find old conversations once they are closed. If you remember a specific example of a ticket we can use for training purposes etc.