QuickBooks Online Advanced

¿Qué es QuickBooks Online Advanced?

QuickBooks es un software para gestión de empresas de extremo a extremo que puede crecer con tu negocio. Te brinda todas las herramientas que tu negocio necesita, pero es fácil de usar. Puedes organizar los libros contables, administrar el inventario, realizar un seguimiento de las ventas e incluso ejecutar la nómina, pero por una fracción del coste. Con QuickBooks, ahorras miles de dólares al año en comparación con soluciones similares. Encuentra la solución para tu empresa de tamaño medio con QuickBooks.

¿Quién usa QuickBooks Online Advanced?

Uno de los principales software de contabilidad y finanzas para pequeñas empresas.

¿Dónde se puede implementar QuickBooks Online Advanced?

Cloud, SaaS, Web, Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Intuit
  • Ubicado en Sacramento, EE. UU.
  • Fundada en 1983
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Estados Unidos

Idiomas

chino, español, francés, inglés, italiano

Sobre el proveedor

  • Intuit
  • Ubicado en Sacramento, EE. UU.
  • Fundada en 1983
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Estados Unidos

Idiomas

chino, español, francés, inglés, italiano

Imágenes y vídeos de QuickBooks Online Advanced

QuickBooks Online Advanced Software - 1
QuickBooks Online Advanced Software - 2
QuickBooks Online Advanced Software - 3
QuickBooks Online Advanced Software - 4
Ver 5 más
Vídeo de QuickBooks Online Advanced
QuickBooks Online Advanced Software - 1
QuickBooks Online Advanced Software - 2
QuickBooks Online Advanced Software - 3
QuickBooks Online Advanced Software - 4

Comparar el precio de QuickBooks Online Advanced con productos similares

QuickBooks Online Advanced

N/D
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 5.50/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
N/D
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 4.50/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de QuickBooks Online Advanced

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis financiero
  • Análisis hipotéticos
  • Aplicación móvil
  • Arrastrar y soltar
  • Balance contable y cuadro de resultados
  • Base de datos de contactos
  • Base de datos de costes
  • Base de datos histórica
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Conciliación bancaria
  • Consolidación/Roll-Up
  • Contabilidad
  • Contabilidad central
  • Contabilidad de acreedores
  • Contabilidad de deudores
  • Contabilidad de fondos
  • Contabilidad de los proyectos
  • Control de inventario
  • Control de procesos de aprobación
  • Control de versiones
  • Controles o permisos de acceso
  • Costes de trabajo
  • Creación de factura
  • Creación de informes ad hoc
  • Creación de informes financieros
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Creación de paneles de comunicaciones
  • Declaración de ganancias/pérdidas
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Donación recurrente
  • Edificios residenciales
  • Ensamblaje visual
  • Escenarios hipotéticos
  • Estimación de costes
  • Facturación
  • Facturación en línea
  • Gestión de activos fijos
  • Gestión de antiguos alumnos
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de compromisos de donación
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de demandas de pago
  • Gestión de documentos
  • Gestión de donaciones
  • Gestión de donantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de formularios
  • Gestión de gastos
  • Gestión de impuestos
  • Gestión de impuestos de ventas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de membresías
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de ofertas
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recibos
  • Gestión de subvenciones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tesorería
  • Gestión de órdenes de cambio
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión del ciclo de vida de recursos
  • Gestión financiera
  • Herramientas de colaboración
  • Historial de facturas
  • Historial de transacciones
  • Importación y exportación de datos
  • Indicadores claves de rendimiento
  • Integraciones de terceros
  • Libro general
  • Modelos personalizables
  • Multidepartamento/proyecto
  • Métricas de rendimiento
  • Pagos móviles
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Para la industria AEC
  • Para organizaciones religiosas
  • Para organizaciones sin ánimo de lucro
  • Planificación estratégica
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Presupuestos y estimaciones
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión
  • Procesamiento de facturas
  • Registro de auditoría
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de contribuciones
  • Seguimiento de donaciones
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento horas/gastos
  • Varias divisas
  • Visualización de datos

Alternativas a QuickBooks Online Advanced

Herramienta de contabilidad que proporciona asistencia de múltiples monitores y sellos de vencimiento a través del flujo de caja mejorado.
Sage | Accounting es una solución de contabilidad online simple, pero potente, diseñada para propietarios de pequeñas empresas.
Tax preparation and paperless auditing solution for accounting practices and corporate taxation departments in the UK and Ireland.
Odoo es un conjunto de aplicaciones personalizables de código abierto ideadas para satisfacer todas las necesidades de su empresa. Descubre más sobre Odoo
Software de contabilidad completo, listo para usar, con acceso móvil y en la nube seguro, para pequeñas y medianas empresas.
Orchestra delivers streamlined equity management so your company can create engaged employees & investors.
Pronavigator provides a central knowledge base for everything insurance searchable by AI, delivering fast and accurate results.
Software de administración de donantes basado en la web que se integra con herramientas de correo electrónico, donaciones en línea y sitios web.
Agiliza las operaciones de trastienda de los restaurantes con aplicaciones y herramientas basadas en la nube para informes, inventario, programación, gestión de recetas
Logra simplicidad con tecnologías nuevas que optimizan drásticamente e, incluso, reemplazan a las arquitecturas de TI complejas y costosas.
La banca en línea automatizada descarga las transacciones de tu banco o tarjeta de crédito directamente en tu empresa en línea con QuickBooks.
Administración de políticas centralizada con protección de virus escalable y multiplataforma para toda la empresa.
Aumenta el control de las pequeñas y medianas empresas con SAP Business One, un software diseñado para crecer con la empresa.

Opinones de QuickBooks Online Advanced

Evaluación media

En general
4.4
Facilidad de uso
4.3
Atención al cliente
4.0
Funcionalidades
4.3
Relación calidad-precio
4.2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
58%
4
30%
3
8%
2
2%
1
3%
Bob
Bob
Online Radio Expert/Host; Podcast Host; Ordained Minister/Award Winning Author/Prof. Public Speaker en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Over 10 years of complete satisfaction!

5.0 hace 3 años

Comentarios: 100 percent satisfied. I have been approached with offers to switch. I turn every single one of them down. QuickBooks has proven to be to be the absolute best software for me to use in this area.

Puntos a favor:

I love QuickBooks for Non-Profits! I have used this software exclusively for the past 10 years with no problems at all. I have received numerous compliments from Board Members of the accuracy and detail I provide when it comes to our financial reports. I have been told I provide the best reports they have seen (many are members of other non-profit boards). It is all accomplished with just a few clicks and the reports printed out!

Contras:

It does take a bit of getting used to. Especially when you are first setting up the system. Once it is set up, it runs along fine. One thing to make sure of is the category of the items you are entering. Otherwise, your reports will contain mis-categorized information. Be sure to check over your reports for accuracy in that area. If identified, it is a simple fix - but you must check it over.

Respuesta de Intuit

hace 3 años

Hearing that you've enjoyed using QuickBooks for so many years makes our day, Bob! We're thrilled to know that you're able to confidently present accurate data with the reports you've created without breaking a sweat. You can continue rely on us to have your back for years to come. It sounds like you're a pro, but if you ever need any assistance, we recommend checking out the Community. Here, you'll find detailed articles and advice from fellow users and QuickBooks Team members: https://community.intuit.com/ Thanks for an awesome review! Morgan, The QuickBooks Team

Deanna
Director en RU
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

QuickBooks is great - online advanced version is the Best!

5.0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

I like the ease of access - and the modernised platform, so it's not old and clunky like some of the other bookkeeping softwares on the market that I've previously used!

Contras:

It is a little less integration friendly with some other softwares, so that is a bit of a negative point for me.

Joseph
Accounting Manager en EE. UU.
Contabilidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Very Likely to recommend, lots of room to improve

3.0 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

QBO is super easy to use. very slight learning curve. everything is right where you expect it and works as you'd expect.

Contras:

Reporting is terrible. its difficult to create meaningful reports when you start using classes and sub classes. i wish the GL report would display as my default preference instead of making me change it everytime. I hate that i can only see one year's worth of outstanding invoices on the invoice screen. why cant it just show me all o/s from all time as of today? My least favorite things is the limited number of tags you can put on a transaction. For example the only way you can tag a transaction is by account and class. I need at least 2 more tags to do everything i need.

Eugene
Project Manager en EE. UU.
Logística y cadena de suministro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

QB Online Advanced - A must have for todays business landscape

5.0 hace 3 meses

Comentarios: Overall QuickBooks online advanced is a excellent product without which our business would not run as smoothly I highly recommend this product to any small business.

Puntos a favor:

It is very easy to use and does not require an enormous amount of training. I especially like being able to integrate directly into our electronic data interchange system as well as our bank. QuickBooks online advanced really brings all of the useful features together to create a platform that helps our business run smoothly.

Contras:

Although the help section is very thorough, it is not as easy to navigate. I wish there was an easier way. The graphic user interface could also use a little bit of improvement in terms of placing of features to make them more intuitive.

Russell
Russell
CEO en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Contabilidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Ubiquitous and necessary, but far from perfect

4.0 hace 4 semanas Nuevo

Comentarios: It is a necessary evil.

Puntos a favor:

Online access is convenient. Most clients are already using it. Easy to get accountant access. Bank feeds are superior to the desktop product. Integrates with many different tools through Zapier. Works with a large array of direct 3rd party add ins.

Contras:

It lacks basic and essential features such as reliable backup/restoration of data, month end closing tools, etc. forcing us to pay third parties to make up for what QBO lacks. The receipt capture is too limited and is very poor at matching transactions if it doesn’t automatically recognize a receipt. The system is extremely nit picky about which type of transaction you are using in the moment. This is not an issue with QB desktop as you can easily enter almost any type of transaction from the register without the need to tell it what you are doing in advance. The product does not often get substantive improvements and yet the subscription fees are very high and are increasing over time. Pay more, get the same product.

Respuesta de Intuit

hace 4 semanas

We appreciate you taking the time to write your review, Russell. We want to be sure you're enjoying your time with QuickBooks, and that you're getting the most out of your product. If you have any suggestions about what you think would make QuickBooks better for your business and others, please don't hesitate to send these over for our Developers review using the 'Feedback?' icon in-account. Also, if you need assistance or run into any issues, please don't hesitate to get in touch with our QuickBooks Technical Support Team by phone or chat using the 'Help (?)' icon > 'Contact Us' right from within your account. We'd be more than happy to take care of you. -Faith, The QuickBooks Team