Browsee

Por Heroteck Solutions

¿Quién usa Browsee?

Startups, SMBs, SMEs - product marketers, product managers, UI and UX designers, Engineers, Executives

¿Qué es Browsee?

Browsee is a tool to help applications in understanding and giving flawless experience to their users via session recordings, heatmaps, and widgets.

Browsee automatically tags interesting user sessions which reduces the client's effort to watch sessions to 1%. It gives easy to customize widgets which can be triggered when user experience is hurt to improve their experience in real-time. 10x usability via Chrome Extension to get easy insights overlaid with the client's product.

Información sobre Browsee

Heroteck Solutions

https://browsee.io

Fundada en 2019

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Resumen de precios de Browsee

Browsee dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Browsee está disponible a partir de USD 19.00/mes.


Precio inicial

USD 19.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Browsee: implementación y asistencia

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Implementación

  • En la nube, SaaS, web

Formación

  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de Browsee

  • Animación
  • Búsqueda de usuarios
  • Mapas térmicos
  • Para sistemas móviles
  • Para sitios web
  • Prototipado
  • Registro de actividad de la pantalla
  • Tests de usabilidad
  • Tests no moderados
  • Trayectoria del usuario

Lista completa de Herramientas UX

  • Análisis de elementos
  • Análisis de páginas web
  • Cartografía de comportamientos
  • Cartografía radial
  • Cartografía territorial
  • Mapas dinámicos
  • Mapas integrables
  • Panel de comunicaciones
  • Para las ciencias
  • Para ventas

Lista completa de Herramientas de mapas de calor

Alternativas a Browsee

Más alternativas a Browsee

Opiniones de Browsee

Todas las opiniones

Calificación general

4.4/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.4
Atención al cliente 4.6
Funcionalidades 4.6
Relación calidad-precio 4.8

Evaluar software

Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

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Subhajeet D.
Tech Manager
Aprendizaje en línea, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/2/2020

"A periscope to your product, great tool for visitor analytics"

Comentarios: Browsee has been a game changer for our E learning product, it has allowed us to continuously improve our product quality using recorded session replays, you can do user segmentation, track product journeys and much more with this, highly recommended for product analytics

Puntos a favor: Browsee has been a game changer for our E learning product, it has allowed us to continuously improve our product quality using recorded session replays

Contras: None so far, although the session player can be improved a bit

Respuesta de proveedores

por Heroteck Solutions el 9/3/2020

Thank you so much for your kind words :)

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/2/2020
Sachin D.
Director
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/10/2020

"We rely on Browsee to improve our website"

Puntos a favor: Browsee is a great value, has a clean and intuitive user interface, and a founding team that is committed to continuous improvement. I look forward to viewing our site's analytics and recordings, especially when we update our site and want to see how users are interacting with our content.

Contras: No part of the software was difficult to use.

Respuesta de proveedores

por Heroteck Solutions el 15/10/2020

Thanks a lot for your kind words :)

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/10/2020
Jitender K.
Product Manager
Administración educativa, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/2/2020

"Browsee make the analysis of of Audience Easy"

Comentarios: Overall Experience is good, the support team is really friendly and listening to your requirement. And also fullfill the relevent requirement within few days. Support team is always reachable.

Puntos a favor: The Feature that we most liked was the tagging of the session based on frustration, U-turn, InputField Concussion, etc. This feature actually helps in identifying the problem user is facing while browsing a feature

Contras: I feel the feature of Integration with another report like GA, and internal database to give a complete perfomance of the product at a single point can be a very good feature for Browsee.

Respuesta de proveedores

por Heroteck Solutions el 17/3/2020

Thanks, Jitender for your kind words. We are doing more integrations with each day and we already integrate with GA. Let me send you an email to help you with setting up GA integration.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/2/2020
Shahbaz K.
Web Development Specialist
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/2/2020

"Better than the rest!"

Puntos a favor: Browsee allows me to track all our stores and our main website and capture actual user experiences which allow us to quickly identify issues that customers might have trying to checkout. We were able to quickly resolve a users checkout problem by replaying his session, saving us the sale!

Contras: Pretty much everything is to like, although I’d love it if the UX was a bit more intuitive.

Respuesta de proveedores

por Heroteck Solutions el 21/2/2020

Thank you so much for your kind words and we will definitely work towards improving our UX.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/2/2020
Florian B.
CEO, Founder
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/3/2020

"Amazing software for cheap money"

Comentarios: Easy integration, usable interface!

Puntos a favor: Amazing software which help you get more conversation for your business. The software you can integrate into your website so easily.

Contras: For now I cannot writer any bad opinion.

Respuesta de proveedores

por Heroteck Solutions el 18/3/2020

Thank you for your kind words!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/3/2020