Content Central

¿Quién usa Content Central?

Utilizada por pequeñas y grandes empresas de todo el mundo, Content Central es escalable desde simples necesidades de escaneo y archivo a soluciones de gestión de cumplimiento y flujo de trabajo empresarial.

¿Qué es Content Central?

Content Central brinda a organizaciones como la tuya un acceso rápido y fácil a tu información. El sistema de gestión de documentos integral, basado en navegador, te brinda lo que más te importa: Acceso, velocidad, automatización de procesos y seguridad.
Aquí hay algunos breves puntos destacados de la solución: asistencia incorporada las 24 horas; se integra con Microsoft Office y otras aplicaciones comerciales; precios sencillos y sin módulos.

Información sobre Content Central

Ademero

http://www.ademero.com

Fundada en 2004

Resumen de precios de Content Central

Content Central no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.

Vídeo de Content Central
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Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Content Central

  • Archivado de correo electrónico
  • Archivado multimedia
  • Archivado web
  • Control de acceso
  • Control de versiones
  • Deduplicación de datos
  • Descubrimiento electrónico
  • Gestión de almacenamiento
  • Gestión de documentos
  • Gestión de retenciones

Lista completa de Programas de gestión de archivos

  • Archivo y conservación
  • Búsqueda de texto completo
  • Control de versiones
  • Controles o permisos de acceso
  • Ensamblaje de documentos
  • Gestión de contratos
  • Herramientas de colaboración
  • Indexación de documentos

Lista completa de Software de gestión de documentos legales

  • Acceso sin conexión
  • Archivo de documento
  • Control de versiones
  • Conversión de tipo de archivos
  • Ensamblaje de documentos
  • Firma electrónica
  • Herramientas de colaboración
  • Indexación de documentos
  • Reconocimiento óptico de caracteres
  • Recuperación de archivos
  • Retención de documentos
  • Seguimiento de la conformidad

Lista completa de Software de gestión documental

  • Archivo y conservación
  • Control de versiones
  • Enrutamiento automatizado
  • Firma electrónica
  • Gestión de alzadas
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión del cambio
  • Revisión periódica

Lista completa de Software para control de documentos

Alternativas a Content Central

Más alternativas a Content Central

Opiniones de Content Central

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Overall rating

4.4/5

Average score

Facilidad de uso 4.4
Atención al cliente 4
Funcionalidades 4.4
Relación calidad-precio 4.7

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Bartholomew G.
Sales and Marketing Manager
11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/3/2018

"Full Enterprise Content Managment"

Puntos a favor: Price vs. Feature Set - the best on the market in my opinion. Has many features only included in more expensive systems. The system is also available in a Hosted Solution so as to eliminate the upfront capital investment and be delivered as a fully functional SaaS solution.

Contras: Copying profiles for scanning stations is a bit cumbersome, but I just call support so they do it for me.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/3/2018
Tony P.
IT Manager
Salud, bienestar y deporte, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/9/2019

"Content Central"

Comentarios: We were able to decrease our paper use.

Puntos a favor: Content Central was easy to install and was very easy to implement.

Contras: The only Con I have was not able to get an email when a new update was out.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/9/2019
Brian S.
IT Director
Educación primaria/secundaria
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    1.5 /5
  • Facilidad de uso
    1 /5
  • Características y funcionalidades
    1 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    3/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 2/10/2015

"Good software, does a lot but it isn't for everyone."

Puntos a favor: In my experience, not much. I'm sure this is a good company, but I didn't see any of that.

Contras: The software didn't work the way it was sold to me. It took what seemed forever to get one of their experts to give me the training I needed to train my users. The quality of that training is such that my users still do not use the software. I only have about 1/3 of our paper documents stored in this system. The rest are still in fireproof file cabinets because we still do not know how to run the system, or users are unwilling to learn something that takes a great deal of training to master.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 2/10/2015
Donald R.
Managing Partner
Consultoría de gestión, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/10/2016

"Non-technical Management & Accounting Perspective"

Comentarios: Our firm began researching options for a document management software program 3 years ago. After a year of researching we elected to go with Content Central for our document storage and Capture Point for our document scanning. Both programs were offered by Ademero. Our decision stemmed from the following criteria: 1) We are a small company so pricing was important. 2) We wanted to align with a company that would grow with our company and our needs. 3) Our organizational structure required a high number of user interfaces. 4) Because we are technically challenged we needed to find a program that was powerful but fairly easy to use. In looking at programs in a price range of $6,000 to $60,000 we felt Ademero was the best fit according to these criteria requirements. We have used the software for 2 years and we are extremely satisfied with the results. In that time there have been several minor upgrades and they just released a fairly significant upgrade. For us this is evidence they continue to fund their product development department in an effort to stay relative and competitive in their document management endeavors. We are confident at this point our needs will not outgrow their ability to deliver for quite some time. As previously stated our goal was to select a company that would allow us to stay with them and not have to recreate our paperless process every few years. The technical and support representative we were assigned has, in our opinion, become a valuable asset of our firm. During the setup phase of our document storage (which we found to be quite a challenge) he took the time to familiarize himself with our industry and our needs. Though we had to make some minor changes throughout the process, he was able to help us design a system that has significantly benefited our staff and our clients. Two years later we still contact him with any issue we might encounter and he continues to provide much needed technical support. We again are confident we have designed a paperless process we can use for many years without significant changes. In a nutshell we feel our research has paid off with the selection of Ademero.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/10/2016
Anita F.
Controller
Automoción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    2 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/9/2019

"How I feel now versus 3 years ago"

Comentarios: 3 years ago I loved this company and would have given rave reviews. However, contacting support has become very difficult. I used to be able to chat with a representative online and although they could rarely help they would turn the case over to someone who could help and I usually heard back from someone the same day. Now my initial requests for support are difficult so I am just putting up with issues. I have even contacted sales to start my support request because I can always reach them. Once support contacts me, however, they are wonderful and always fix any issues I am having.

Puntos a favor: It is easy to scan into the proper folder. We have never had any issues retrieving files

Contras: The last few updates have come with issues. The latest update fixed several of them but now we cannot move files around after they have been scanned. Pages sometimes stick together so the file now has to be completely rescanned.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/9/2019