MyUnity Home Health & Hospice Software

¿Quién usa MyUnity Home Health & Hospice Software?

Netsmart myUnity is a true integrated platform that serves the entire post-acute continuum, including home health, hospice, private duty, palliative care, pediatric and long-term care organizations.

¿Qué es MyUnity Home Health & Hospice Software?

myUnity Home Health and Hospice by Netsmart (formerly DeVero) is a forms-based, clinical point-of-care system that is intuitive and compliant. It leverages the most strategic components of existing Netsmart solutions into a single, unified enterprise platform.

The easy-to-use and easy-to-train solution offers a single patient EHR, a single care plan and a single patient bill, along with data analytics, e-prescribing, e-faxing, electronic referral management, interoperability and more.

Información sobre MyUnity Home Health & Hospice Software

Netsmart

https://www.ntst.com/Request-a-Demo

Fundada en 1968

Vídeo de MyUnity Home Health & Hospice Software
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Resumen de precios de MyUnity Home Health & Hospice Software

MyUnity Home Health & Hospice Software no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.


Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

MyUnity Home Health & Hospice Software: implementación y asistencia

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)
  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de MyUnity Home Health & Hospice Software

  • Acceso móvil
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de expedientes de pacientes
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de planes de cuidado
  • Gestión de reclamaciones
  • Programación
  • Seguimiento del tiempo por cliente

Lista completa de Software para atención médica domiciliaria

  • Acceso móvil
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de planes de cuidado
  • Gestión de seguros
  • Programación de cuidadores

Lista completa de Software para cuidados en el hogar

  • Admisión de pacientes
  • Gestión de cuidados
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de reclamaciones
  • Gestión de voluntariado
  • Gestión del duelo
  • Historia clínica electrónica/informatizada
  • Portal de médicos
  • Programación
  • Seguimiento de los medicamentos

Lista completa de Software para cuidados paliativos

Alternativas a MyUnity Home Health & Hospice Software

Más alternativas a MyUnity Home Health & Hospice Software

Opiniones de MyUnity Home Health & Hospice Software

Todas las opiniones

Calificación general

4.3/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.5
Atención al cliente 4.2
Funcionalidades 4.2
Relación calidad-precio 4.1

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Usuario verificado
Operations/Marketing Manger
Hospital y atención sanitaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/12/2019

"Accurate, Easy to learn electronic health record"

Comentarios: It is vital in meeting CMS regulations for our Medicare-certified home health agency.

Puntos a favor: It is very easy to learn easy to use on a daily basis. I like that it is web-based and works on laptops, phones and tablets. Care packets ensure the clinician opens all of the necessary paperwork. Love faxing from the software and receiving the faxes back. The different colored dots for each item completed is fun and motivating.

Contras: The custom reports really struggle to be accurate. It has been difficult to get help to look into why this is the case. We have a new customer service person, and she seems on-it so we will see...

Respuesta de proveedores

por Netsmart el 17/12/2019

Thanks so much for your review of myUnity! Happy you like the easy user interfaces and workflow! Always feel free to track where your support case is directly on your client portal.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/12/2019
Paul B.
PT
Salud, bienestar y deporte, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/1/2020

"User friendly"

Comentarios: I used 4 electronic charting systems and they all are not inturive enough, too much need to duplicate charting.

Puntos a favor: User friendly , better then most other software, saves work quickly and automatically

Contras: Lots of duplicate charting
The upgrades are not helpful in improving efficiently, but do improve the regulatory requirements

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/1/2020
Becky H.
COO
Hospital y atención sanitaria
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    3.5 /5
  • Facilidad de uso
    4.5 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    4.5 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 9/9/2016

"Sofware Administrator's Perspective"

Puntos a favor: The clinician's transition to deVero charting is made easier by the note format and architecture. The electronic note is very similar to the paper notes that they were accustomed to using. User adoption is critical to a successful deployment. Accessing the software via a web application makes it very portable and opens up the types of tablets/computers that can be used. DeVero access has been very consistent and I cannot remember a time that the system was down that was unscheduled. The IT Support team is responsive to questions and issues. I particularly appreciate the support and communication from my direct contact, Mike Murray. He is a great listener, understands the software and works hard to leverage the software to solve our business problems.

Contras: We have not been able to easily access our data outside of the reports that allow for Excel exports. The software does not support nursing scheduling which is core to our business. I would like to have more logic functionality (logic and required fields) that assists with ensuring complete documentation. The software for the back office does not allow for easy tracking of tasks or the management of productivity. I would prefer for the billing module to reside within deVero versus through a third party partner (not very helpful or responsive).

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 9/9/2016
Jenny T.
RN Administrator
Hospital y atención sanitaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/1/2020

"To The Rescue"

Puntos a favor: It is pretty user friendly. Can be accessed from any electronic device which makes it very convenient

Contras: Not a lot of needed reports available
Paying for customization of required forms

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/1/2020
Trisha T.
DON
Hospital y atención sanitaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/1/2020

"Devero review"

Comentarios: The customer service and response time is better than average.

Puntos a favor: It's easy to use and they stay up to date with the COPS

Contras: Clinicians aren't able to update patient profiles, Some forms can only be in shared folders, not all forms can be pushed.
Devero doesn't save pertinent information on each note like alora did, such as last catheter change, etc

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/1/2020