¿Qué es Lumeer?

Organiza todo rápida y fácilmente. Comenzar a usar Lumeer es tan fácil como tomar notas en un papel. Planifica todo visualmente. Las diferentes tareas y personas necesitan distintas cosas en distintos momentos. Crea un flujo de trabajo perfecto, administra y supervisa el progreso y desarrolla sinergias en equipos conectados. Con flexibilidad para adaptarse a la forma de trabajar del equipo y crecer junto con sus necesidades.

¿Quién usa Lumeer?

Su mercado objetivo son equipos que trabajan con ordenadores. Es adecuado para cualquier empresa que organice su trabajo de manera digital.

Vídeo de Lumeer Lumeer Software - 1 Lumeer Software - 2 Lumeer Software - 3 Lumeer Software - 4 Lumeer Software - 5

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Lumeer

4.5 (44)
Lumeer
No disponible en tu país
USD 9.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
63
13
4.5 (44)
4.6 (44)
4.4 (44)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 12.50
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
161
80
4.6 (2,561)
4.4 (2,561)
4.4 (2,561)
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Alternativas a Lumeer

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Opinones de Lumeer

Evaluación media

En general
4.5
Facilidad de uso
4.5
Atención al cliente
4.4
Funcionalidades
4.6
Relación calidad-precio
4.6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
59%
4
36%
3
5%
Folkert
directeur en Países Bajos
Tecnología y servicios de la información, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

een perfect work- en samenwerkings platform voor individueel en/of groeps gebruik

5.0 hace 10 meses

Comentarios: Lumeer is flexibel genoeg om elk administratief proces te ondersteunen en daarover met collega's of partners allerlei voortgangs- en/of uitvoerings-data te delen en te laten bewerken (binnen mijn ingestelde authorisatie-regels in Lumeer). Dat scheelt heel veel handmatig kopieeren van data naar emailtjes of spreadsheets. Tevens kun je met Lumeer flink besparen op allerlei andere Saas-diensten ( office-pakketten, trello, boekhouding, facturatie, project-management, timesheets etc).

Puntos a favor:

Lumeer.io biedt een ideale mix van functies uit bijvoorbeeld MS Excel, Ms Access, Word, MS project, Google Calendar, Google Maps, Kanban/Trello en Visual Basic scrips in één. Al mijn data wordt goed versleuteld via internet heen en weer gezonden naar een GDPR compliant data-center in Duitsland. En als ik wil kan ik al mijn data, de data-definities en scripts downloaden naar een JSON-bestand en op die manier ooit eens overstappen naar een ander pakket. Geen vendor lock-in dus. Voor IT-techneuten: is de code van Lumeer beschikbaar op Github. De basis-versie van Lumeer is voor altijd gratis te gebruiken.

Contras:

Het moet even wennen om op de Lumeer manier Tables te linken met elkaar en in Spreadsheet-view te bekijken en te muteren. Daarnaast is de documentatie vooral gericht op de uitleg van Lumeer's functionaliteiten maar minder op hoe deze functies toegepast en gecombineerd kunnen worden om processen te faciliteren. Maar als je het éénmaal doorhebt is bijna elk administratief proces via Lumeer te automatiseren.

Respuesta de Lumeer

hace 10 meses

Thank you very much for a nice review!

Zuhairah
Zuhairah
Senior Executive en Malasia
Usuario de Linkedin verificado
Banca, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Get organized with Lumeer

4.0 hace 2 años

Comentarios: Lumeer is easy and simple with its dashboard design, nothing too complicated and i had a fun experience working with this software. Sadly, due to the limitation on some of the feature that are offered we need to switch to more powerful project management software that can cater our business need better.

Puntos a favor:

Organizing and managing a project that are shared with multiple users is possible with Lumeer. The internal messenger allows me and my team to quickly communicate and collaborate while completing the projects or tasks. Deploying the software to fit with our current system is easy and not much configuration needed to make it work.

Contras:

Lumeer work great for managing a simple or basic project and task, but it will be hard to organizing an complex project that need a lot of resources and process. If the software can add a Kanban board, it will greatly increase all the possibility of type of project and task that can be done using Lumeer.

Respuesta de Lumeer

hace 2 años

Thank you very much for your review. The Kanban board is now there!

Norzihan
Norzihan
Recruiter en Malasia
Usuario de Linkedin verificado
Telecomunicaciones, 5,001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Lumeer review

4.0 hace 2 años

Comentarios: Lumeer is a perfect software that has all i need for managing and executing project. Scheduling daily task and add automation to the progress let me to focus on more important matters. Communication is flawless, and we have use it for to coordinate our work in real-time progress.

Puntos a favor:

Lumeer has all the tools that are needed to organized a project and task. Collaborating is made easy, and not much training needed to get familiar with its tools and feature. The ability to drag and drop batch of task to another project is very helpful to duplicate the task and reducing error compared to do it manually.

Contras:

Every project that we are launching using Lumeer is perfectly executed, so I have nothing to complain for its feature and all the integration that we can pair with this software. Things that i think they should upgrade, is the user interface.

Respuesta de Lumeer

hace 2 años

Thank you very much for your nice review!

Viktor
Viktor
CEO en Eslovaquia
Usuario de Linkedin verificado
Logística y cadena de suministro, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Transparency throughout the whole company

5.0 hace 3 años

Comentarios: My overall experience is that the system is fun to work with unlike other business tools, Lumeer brings back joy to work.

Puntos a favor:

Very flexible for users, I can look up anything I need in a second. I get all the data at my hand without any complicated communication. I can look up data directly in front of our customers if needed, because they are easily accesible and I can present the information in a nice visual way. Another big like for customisation options and flexibility to grow with the company needs.

Contras:

First we did not know what are all the possibilities that we could achieve with the software and our solution was way too limited, however, over time, as we got deeper and deeper, we easily managed to learn all the features and use them to our full advantage.

Respuesta de Lumeer

hace 3 años

Thank you for taking your time giving us the review!

Suhailah
Suhailah
Administrative Assistant en Malasia
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, 5,001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Very effective for a task management

4.0 hace 2 años

Puntos a favor:

Lumeer has both free account and paid subscription account. The paid subscription plan has everything that my team needs for us to manage and collaborate on our project, as we don't need too heavily feature rich software for it. We love to use the task tagging tools, as we can specify which user will have the responsibility for the task.

Contras:

Lumeer simple and basic tools is actually are an advantage for us. We learn that some of the task that we are doing is actually can be done with this simple tools, rather than using a very complex tools but to reach the same result that Lumeer can offer.

Respuesta de Lumeer

el año pasado

Thank you very much for your nice review!