¿Quién usa RMS Cloud?

Parques y campamentos para autocaravanas, hoteles/moteles/cabañas/albergues de pequeños a medianos, puertos deportivos, viviendas corporativas, apartamentos con servicios, alquileres vacacionales, parques estatales, propiedades gubernamentales.

¿Qué es RMS Cloud?

RMS Cloud es un sistema de administración de propiedades y reservas basado en la nube. Está diseñado para empresas de alojamiento de servicio completo, limitado y de autoservicio, incluidos hoteles, campamentos, puertos deportivos, apartamentos con servicios y mucho más. Con más de 35 años de experiencia en tecnología de hostelería en más de 30 países, este sistema rico en funciones y fácil de usar te permitirá impulsar las reservas, aumentar los ingresos, agilizar las operaciones, comunicarte con los huéspedes y enviarles ofertas, además de proporcionar opciones de check-in/check-out desde dispositivos móviles.

Información sobre RMS Cloud

RMS

https://www.rmscloud.com/

Fundada en 1983

Resumen de precios de RMS Cloud

RMS Cloud no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. La versión de pago de RMS Cloud está disponible a partir de USD 125.00/mes.

Vídeo de RMS Cloud
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Precio inicial

USD 125.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

En línea

Funciones de RMS Cloud

  • Asistencia al cliente
  • CRM
  • Gestión de promociones
  • Gestión de reserva de habitaciones
  • Gestión de tasas
  • Notas de reserva
  • Reserva de actividades
  • Reserva de terceros
  • Reservas de grupo

Lista completa de Sistemas de reservas

  • Comunicación con los huéspedes
  • Declaraciones del propietario
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de contactos
  • Gestión de la experiencia del huésped
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tareas domésticas
  • Procesamiento de pagos

Lista completa de Software de alquiler vacacional

  • Facturación a proveedores de agua/gas/electricidad
  • Gestión de alquileres
  • Gestión de permisos
  • Gestión de reservas de camping
  • Mapas de sitio
  • Punto de venta (POS)
  • Registro de entrada y salida de huéspedes
  • Reservas online
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software para campings

  • Enrutamiento
  • Gestión de almacenamiento
  • Gestión de la contabilidad
  • Gestión de puertos deportivos
  • Gestión de tripulación marítima
  • Mantenimiento de barcos
  • Programación
  • Tabla de lastres

Lista completa de Software para el sector marítimo

  • Automatización de marketing
  • CRM
  • Catering
  • Contabilidad integrada
  • Estancia prolongada
  • Gestión de empleados
  • Gestión del mantenimiento
  • Integración de GDS y OTA
  • Para alquileres vacacionales
  • Programa de fidelización
  • Propiedad única
  • Punto de venta (POS)
  • Reserva en línea
  • Varias propiedades

Lista completa de Software para hoteles

Alternativas a RMS Cloud

Más alternativas a RMS Cloud

Opiniones de RMS Cloud

Todas las opiniones

Calificación general

4.4/5

Average score

Facilidad de uso 4.3
Atención al cliente 4.6
Funcionalidades 4.3
Relación calidad-precio 4.3

Review software

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Josh R.
Operations Manager
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/8/2019

"WE love RMS and wish we had switched sooner!"

Comentarios: Overall our experience has been great! All the automation saves us lots of time and makes us look more professional as well.

Puntos a favor: We like that it's cloud-based so we can access it from anywhere on any device at any time we choose. It's also very user-friendly for those taking reservations and the ability to easily take online reservations is great.

Contras: Can be a little challenging when making changes in the backend, but if we ever have any issues tech support walks us through it.

Respuesta de proveedores

por RMS - The Hospitality Cloud el 4/9/2019

Thanks for your positive feedback Josh! We are thrilled RMS is helping your campground reach its full potential. We are glad our user-friendly system is making managing your property easier. RMS is committed to ongoing software development and exceptional customer support.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/8/2019
James V.
Owner
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/8/2019

"Be Patient!"

Comentarios: The journey starts with a completely different mindset when using the software compared to other products. Once you have spent the time becoming accustomed to the product, it flows better than what we previously have used. RMS Apartment is our PMS software and our channel manager all in one. Further development will see RMS become the leader in PMS software in my opinion.

Puntos a favor: Functionality, cloud based. The layout is user friendly.

Contras: The lack of data conversion from my previous software. The outsourcing of the training to a third party "trainer". The channel manager needs developing and simplifying.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/8/2019
Deanna C.
Owner
Hostelería, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/9/2020

"RMS - best bang for your buck!"

Puntos a favor: Very easy to use - staff can be trained on all functionality they need on a daily basis in the matter of a few days, not weeks like other software. Also, the system takes a bit of time to setup, but it is completely customizable to your needs. We operate boutique hotels and are able to save and easily access all guest and account info to provide the highest level of service. Lon in tech support is the best!

Contras: It does take a bit of time to setup.

Respuesta de proveedores

por RMS el 16/9/2020

Hi Deanna, thank you for your great review! We strive to provide user-friendly software to make managing your property easier. I will be sure to be pass your comments onto tech support. It's great to hear that you've had a positive experience so far and we look forward to working with you!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/9/2020
Bruce K.
Manager
Contabilidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/8/2020

"RMS Training or the lack of!"

Comentarios: New to the business 18 months ago and not soo young! we are looking forward to a break however, our biggest worry is leaving the park with someone because of RMS? - I think that we need a package named RMS Lite "Caravan/Holiday Park friendly) and someone to install and train the trainee face to face.

Puntos a favor: Once you understand it - it can be useful however, it is impossible to recommend that has you afraid of it!!

Contras: Hard to understand/use and achieve the most out of the programme - lack of one to one training and follow up by the company to support - train and help the users - over the web based training lacks understanding of the trainee - face to face you can see and check for understanding of the trainee. I am sure that more attention is required in this area so that the users can achieve a greater understanding and not be afraid to use the product features ---- please check with other users as I am sure that you will enhance the reputation of your brand and gain far more than loyal users.

Respuesta de proveedores

por RMS el 16/9/2020

Hi Bruce! Thank you for leaving a review, I followed this up with support who let me know they reached out to you and assisted you with your queries. They might have mentioned this, but we'll soon be launching RMS University, a self-paced learning platform that will include a range of modules, from beginner through to advanced. We also have our help centre knowledge base that features articles, visual guides, webinars and videos to help you out with different topics. You can access it here: https://helpcentre.rmscloud.com/ Thanks!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/8/2020
Purvi P.
GM
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/8/2020

"Nice Software for the hotel"

Puntos a favor: Userfriendly, customer support, more features compatible with RMS

Contras: Revenue management, which they have it only with Duetto which is extremely pricey.

Respuesta de proveedores

por RMS el 28/8/2020

Hi Purvi! Thank you so much for taking the time to leave us a great review. We're delighted to hear that RMS is helping with the running of your hotel and you're finding everything easy to use. We have a range of revenue management tools within the application such as dynamic pricing and restriction management via our native channel manager. In addition, we also have integrations with specialist revenue management platforms such as Duetto, along with iDeaS, Pace Up and Room Price Genie. Hope this helps!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/8/2020