Amplify Strategy Execution

¿Quién usa Amplify Strategy Execution?

Designed for organizations that understand the need to transform and are ready to take a goals-driven approach to program execution. Amplify has delivered success in a variety of industries.

¿Qué es Amplify Strategy Execution?

Deliver your transformation goals with Amplify! Amplify goes beyond the traditional "iron triangle" of time, budget and scope by focusing on the achievement of business goals. Leading organizations globally trust Amplify to help them deliver their most critical transformations - including cost reductions, merger integrations, digital transformations, and more. Amplify is flexible to meet your team's needs, but without the time and expense of custom development. Schedule a demo today!

Información sobre Amplify Strategy Execution

Amplify-Now

https://amplify-now.com/

Amplify Strategy Execution Software - 1
Amplify Strategy Execution Software - 2
Amplify Strategy Execution Software - 3
Amplify Strategy Execution Software - 4
Vídeo de Amplify Strategy Execution
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Amplify Strategy Execution: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
  • Vídeos

Funciones de Amplify Strategy Execution

  • API
  • Análisis financiero
  • Análisis visual
  • Arrastrar y soltar
  • Comentarios/notas
  • Contabilidad de los proyectos
  • Creación de diagramas
  • Creación de hojas de ruta
  • Creación de informes ad hoc
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de paneles de comunicaciones
  • Datos en tiempo real
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Escenarios hipotéticos
  • Formularios de evaluación (scorecards)
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de ideas
  • Gestión de modelos
  • Gestión de tareas
  • Gestión del rendimiento
  • Herramientas de planificación
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de avance
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Modelado y simulación
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Planificación de escenarios
  • Planificación de proyectos
  • Planificación de tareas
  • Planificación estratégica
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión
  • Previsión de ventas
  • Priorización
  • Proyecciones
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del avance
  • Supervisión KPI
  • Vista de Gantt/cronología
  • Visualización de datos

Lista completa de Herramientas de planeación estratégica

  • API
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Arrastrar y soltar
  • Búsqueda/filtro
  • Comentarios de 360 grados
  • Comentarios/notas
  • Creación de diagramas
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Datos en tiempo real
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Encuestas y comentarios
  • Evaluación del rendimiento
  • Flujo de trabajo configurable
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de empleados
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión de modelos
  • Gestión de objetivos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Gestión del rendimiento
  • Herramientas de colaboración
  • Herramientas de planificación
  • Informes de avance
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de actividades
  • Panel de control personalizable
  • Perfiles de empleados
  • Planificación de proyectos
  • Planificación de tareas
  • Planificación estratégica
  • Priorización
  • Proyecciones
  • Recordatorios
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del avance
  • Supervisión
  • Supervisión KPI
  • Visualización de datos

Lista completa de Software OKR (objetivos y resultados clave)

  • API
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Arrastrar y soltar
  • Campos personalizables
  • Comentarios/notas
  • Creación de diagramas
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Datos en tiempo real
  • Flujo de trabajo de proyectos
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de carteras
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de plazos de entrega
  • Gestión de recursos
  • Gestión de requisitos
  • Gestión de riesgos
  • Gestión de tareas
  • Gestión del cambio
  • Herramientas de colaboración
  • Herramientas de planificación
  • Informes de avance
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Planificación de proyectos
  • Planificación de tareas
  • Planificación y asignación de recursos
  • Plantillas de proyecto
  • Presupuestos/previsiones
  • Priorización
  • Programación de tareas
  • Proyecciones
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de horas de proyecto
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguimiento horas/gastos
  • Supervisión
  • Varios proyectos
  • Vista de Gantt/cronología
  • Visualización de datos

Lista completa de Software de gestión de carteras de proyectos

  • API
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis ad hoc
  • Análisis de evolución de ventas
  • Análisis de páginas web
  • Análisis de tendencias
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis predictivo
  • Análisis visual
  • Arrastrar y soltar
  • Búsqueda/filtro
  • Conectores de datos
  • Consulta ad hoc
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de diagramas
  • Creación de informes ad hoc
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Creación de paneles de comunicaciones
  • Datos en tiempo real
  • Formularios de evaluación (scorecards)
  • Funciones/cálculos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Herramientas de colaboración
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Informes planificados y automatizados
  • Integraciones de terceros
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Paneles móviles
  • Paneles privados
  • Paneles públicos
  • Personalización
  • Previsión
  • Proyecciones
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Sincronización de datos
  • Supervisión
  • Supervisión KPI
  • Varias fuentes de datos
  • Vista de una sola página
  • Visualización de datos
  • Widgets

Lista completa de Software para Dashboards

Alternativas a Amplify Strategy Execution

Más alternativas a Amplify Strategy Execution

Opiniones de Amplify Strategy Execution

Todas las opiniones

Calificación general

4.8/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.4
Atención al cliente 4.8
Funcionalidades 4
Relación calidad-precio 5

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Franziska K.
TMO Tool Manager
Ingeniería industrial o mecánica, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/5/2021

"Great tool bringing the transparency that we need!"

Puntos a favor: Amplify helps to create the transparency that we need to steer our company effectively and enables us to react quickly in case of challenges.
We have more than 430 active users in the tool and a recent internal survey showed that the majority is very satisfied with the overall tool peformance & that Amplify is intuitive to use. Due to this there are now als other functions of the company asking to use Amplify.
Our Management Dashboard is a great asset and we don't create any PowerPoints anymore when presenting to the Executive Board because the Dashboard shows everything that we need.
The support by Amplify is very good, both in regards to problem solving and continuous improvement of the tool.

Contras: There is some room for improvement on the Milestone & Task view.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/5/2021
Marina R.
Director in Data & Analytics
Consultoría de gestión, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/5/2021

"Easy-to-use benefits realization tool with great support"

Comentarios: Amplify implementation follows the lifecycle of the overall program, from benefit identification to benefits realization. A couple of use cases from our client delivery:
1) A global technology company launched a large scale transformation and cost takeout:
~$2B+ incremental savings identified
100+ transformation initiatives identified
Three new organizations proposed to drive customer-centricity and improved accountability
2) Driving savings by aligning capital projects with the organization’s strategic portfolio:
Savings pipeline identified: $4.5B USD
In process of delivering against $100M+ of identified savings, ~3 months after formal program launch

Puntos a favor: 1. Amplify provides great customer support:
-we were able to configure quickly multiple templates for various types of projects we deliver across our consultancy competencies
-they worked with our wish list requests and promptly made enhancements to their tool
2. Intuitive and flexible
3. Power BI integration
4. Data security
5. Financial and non-financial benefits tracking

Contras: It's not quite mature on the PMO resource management. I know it's on their roadmap to address it.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/5/2021
Chris C.
Principal
Consultoría de gestión, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/4/2021

"Integrated Risk and Results Management and Accountability Platform"

Puntos a favor: I needed to quickly implement a benefits tracking system for a public sector tertiary education institution undergoing significant change, due to budget cuts. Within hours, I defined the 25 initiatives including the roles, sponsors, benefit targets and timing. The Import feature made the process very easy. Being cloud based meant that the client can implement right away.

Contras: Admittedly, the user interface needs updating to current web design standards, which I believe is in the pipeline for changing relatively soon. Also, some of the menu navigation could be more streamlined.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/4/2021
Wayne S.
Project Manager
Servicios, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/4/2021

"If your looking for feature rich and ease of use software that can be implemented quickly this is it"

Comentarios: Amplify supported not only operational goals and standard annual projects but also initiatives that were intended to help the company execute a strategy during one of the most complicated times in our history (the pandemic).

Puntos a favor: Amplify was easy to implement with out of the box integration that made it easy to transition from other software and spreadsheets into Amplify in just two months. While the software has an incredible tool set out of the gate the admin capabilities add significant control to meet multiple execution strategies. User training was not complicated as it is built as a very intuitive tool. The ability to design multiple approval paths is slick, the ability to add your own custom fields can help you meet the most complex need. The audit trail capture ensure all actions are captured and available. There are a large number of reports that come with Amplify, it can be connected to PowerBI, if you have the right inhouse resources you can write your own custom reports.

Contras: I knew you were going to ask me this question. I'm finding it hard to come up something despite having used the software for over a year. In the initial selection process I independently found another customer and called them for a reference and their reference sounded just like this one. Of course sometimes we are a bit skeptical but [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] delivered 100%.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/4/2021
Rick S.
Management Consulting Associate
Servicios financieros, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/5/2021

"Scalable, flexible transformation management with superior customer service"

Comentarios: Overall I've had great experiences with Amplify and will continue to promote the tool as a solid option for strategy execution. I've confidently pitched Amplify to dozens of partners/client teams in a variety of industries including financial services, medical device sales, retail and consumer services and telecom. The tool has helped multiple large organizations achieve significant savings over long term transformations.

Puntos a favor: Overall Amplify strikes a difficult balance between PMO features and Benefit/Cost realization without spending months on developing the instance thus losing valuable time. Pros:
- Its a quick process depending on how much of the program's business case is defined at launch. The tool itself under the guidance of the Amplify team can be spun up in several weeks allowing fast cost/benefit realization tracking
- Its scalable, able to support programs with hundreds of initiatives without becoming unwieldy
- Dynamic views of the program hierarchy specific to each user
- Fast Configuration feature allows for bulk uploads of initiatives, benefit values, etc.
- Tool combines PMO features with benefit maturity tracking enabling users to derive critical insights regarding financial impact of dependencies
- Custom reporting with Power BI embedded supports creation of client specific reports with ability to export. In house dashboards are also user friendly
- Benefit Ledger and table views are excel friendly with copy/paste options and additional options for customization
- [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and the rest of the Amplify team are very accessible and wonderful to work with. They offer lots of support in the onboarding process and questions submitted by the customer service portal are answered promptly. In nearly 2 years I've never had a negative experience.
- The UI and other tool features are regularly updated. Clients can also help shape future updates depending on their needs

Contras: Cons: -Some features like the investment dashboard can feel a little rigid despite customization options
- Amplify supports tracking of non financial KPIs but dashboard views are limited to Power BI
- Navigating in demos with admin access can feel a little overwhelming to clients at times but once users are in the tool from the Steerco to the single initiative owner there's typically no issue as it supports user specific rights.
In my experience the pros far outweigh the cons and with regular updates Amplify is only becoming a better tool.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/5/2021