18 años ayudando a las empresas mexicanas
a elegir el mejor software

¿Qué es ACS?

ACS Technologies permite a las iglesias gestionar grupos, eventos, finanzas, relaciones con donantes, voluntarios, personal, cuidado infantil, horarios, correos, informes, sitios web, estrategias de crecimiento y mucho más. Ya sea online, offline, en dispositivos de escritorio o inalámbricos, las herramientas que necesitas para conectar tu comunidad están totalmente integradas en un solo lugar.

No importa el tamaño de tu iglesia u organización: ACS Technologies tiene los productos que necesitas para ampliar tu sacerdocio.

¿Quién usa ACS?

ACS Technologies sirve a iglesias de todos los tamaños, escuelas, centros de cuidado infantil y organizaciones, con una amplia gama de productos y servicios.

¿Tienes dudas sobre ACS? Compara con una alternativa popular

ACS

ACS

3.9 (126)
USD 279.95
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
42
No se han encontrado integraciones
3.5 (126)
3.6 (126)
4.5 (126)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
76
13
4.4 (1,147)
4.5 (1,147)
4.6 (1,147)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a ACS

Planning Center
Funcionalidades más valoradas
Gestión de voluntariado
Para organizaciones religiosas
Planificación de cultos
Shelby Arena
Funcionalidades más valoradas
Donaciones en línea
Gestión de donaciones
Tithe.ly
Funcionalidades más valoradas
Donaciones en línea
Procesamiento de pagos
Seguimiento de donaciones
Text In Church
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Comunicación con miembros
Para organizaciones religiosas
IconCMO
Funcionalidades más valoradas
Gestión de donaciones
Gestión de membresías
Para organizaciones religiosas
QuickBooks Enterprise
Funcionalidades más valoradas
Contabilidad de deudores
Creación de informes financieros
Facturación
Aplos
Funcionalidades más valoradas
Conciliación bancaria
Creación de informes financieros
Libro general
AssoConnect
Funcionalidades más valoradas
Contabilidad
Directorio de miembros
Gestión de cotizaciones
FellowshipOne
Funcionalidades más valoradas
Gestión de membresías
Gestión de pequeños grupos
Para organizaciones religiosas

Opinones de ACS

Evaluación media

En general
3.9
Facilidad de uso
3.5
Atención al cliente
4.5
Funcionalidades
3.8
Relación calidad-precio
3.6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
38%
4
29%
3
23%
2
6%
1
4%
Italo
Italo
Supervisor en Colombia
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Very good tool to manage churches even small

5.0 hace 7 años

Comentarios: Good application for the administrative management of churches

Puntos a favor:

The customer service is very friendly and efficient. The application is quite robust for the administrative management of churches.

Contras:

It is not a very intuitive application, which is compensated with the efficient support it has. Also the interface is a bit simple

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Instituciones religiosas, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

ACS

5.0 hace 6 años

Comentarios: Whereas I can work seamlessly with ACS a lot of my coworkers have difficulties and I'm constantly showing them how to do things they don't do on a regular basis. It has solved the issues of church body data management. Everyone has been trained on how to enter the information into the database. It's just difficult for those, who don't work in the details very often, to get information out of it.

Puntos a favor:

I love that once you understand the logic behind the software it's very user friendly.

Contras:

If you don't take a training class on the logic behind the software it's difficult to understand the more detailed inner workings of the software.

Sally
Finance Mgr en EE. UU.
Instituciones religiosas, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

What happened to the wonderful ACS of past?

1.0 hace 5 años

Comentarios: Back with the awesomely designed old ACS On Demand I was a huge fan of everything about this company - great support - robust trouble-free (rarely had a file corruption issue) modules with tremendous flexibility. The new Realm products - For the price they are charging - we would be as well served with Quickbooks.
Don't get me wrong - I'm all about paying for quality but this Realm product falls short on too many important features.

Puntos a favor:

ACS had fantastic software until they created Realm Giving and Realm Accounting and decided to care more about form than function, and "dumbed" down the flexibility of the accounting module. Their outstanding reputation is based on the old versions I believe. I am currently looking to overhaul our entire system at tremendous expense because the new accounting interface does not work the way I need it - we are locked out of any contra-accounting interface due to the product management team's decision to "appeal to non-accounting people" - If you are serious about your job then that should say it all.

Contras:

There are absolutely no drill-downs in the new system - no calculation features and it is over-engineered so that nearly every entry field has a drop down box - really, really, really slows you down if you have a large JE to process - and if you just fill in the box and don't go through all the steps, half the time it loses that entry. I also can no longer run event and other income smoothly and directly to a contra-expense. The product management people have decided that they understand accounting better than professional users.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

ACS is overall okay.

4.0 hace 6 años

Puntos a favor:

I like how it stores a lot of information and that the customer service is always very prompt.

Contras:

I do not like the ​interface, it is outdated and can be confusing.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Instituciones religiosas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

ACS

5.0 hace 6 años

Puntos a favor:

ACS is a software that just has worked for us. I have been here for 7 years now and the finance department has loved it the entire time I've been here.

Contras:

We just switched from on-prem to on-demand and while we love the ability to use windows or Mac machines, we had to downgrade the number of people who could access it to stay within budget. The 5 usernames is a nice starting point but it was not deemed cost effective to add more users.