eTapestry

Por Blackbaud

4 / 5 183 reseñas
eTapestry

¿Quién utiliza este software?

Organizaciones sin ánimo de lucro pequeñas y en expansión que buscan una solución total de recaudación de fondos y administración de donantes.

Valoración media

183 reseñas
  • En general 4 / 5
  • Facilidad de uso 3.5 / 5
  • Atención al cliente 4 / 5
  • Características 4 / 5
  • Relación calidad-precio 3.5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $119/mes
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Blackbaud
  • http://www.etapestry.com
  • Fundada en 1999

About eTapestry

eTapestry es el software líder de base de datos basado en web o a demanda para la recaudación de fondos, la gestión de donantes, la administración de iglesias y la comunicación con más de 5000 clientes en todo el mundo. eTapestry puede ayudarte a expandir tu presencia en la web con servicios que incluyen desarrollo de sitios web, donaciones en línea, inscripción a eventos y herramientas avanzadas de correo electrónico; todo completamente integrado a tu base de datos de eTapestry. Se proporcionan copias de respaldo, actualizaciones y mantenimiento del sistema. Sin compra por adelantado. eTapestry es una empresa de Blackbaud.

Funciones de eTapestry

  • Donaciones en especie
  • Donaciones en línea
  • Donaciones equiparadas
  • Donaciones por móvil
  • Donaciones recurrentes
  • Gestión de campañas
  • Gestión de compromisos de donación
  • Gestión de donantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de regalos
  • Gestión de subvenciones
  • Gestión de voluntariado
  • Recibos y extractos
  • Seguimiento de donaciones
  • CRM
  • Donaciones por móvil
  • Donación recurrente
  • Gestión de antiguos alumnos
  • Gestión de campañas
  • Gestión de compromisos de donación
  • Gestión de donantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de la prospección
  • Gestión de membresías
  • Gestión de subastas
  • Gestión de subvenciones
  • Gestión de voluntariado
  • Gestión planificada de donaciones
  • Procesamiento de pagos
  • Seguimiento de contribuciones
  • Base de datos de miembros
  • Contabilidad
  • Gestión de comités
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de donantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de la recaudación de fondos
  • Gestión de membresías
  • Gestión de redes sociales
  • Gestión de voluntariado

Las reseñas más útiles sobre eTapestry

Good for Database Management, Poor Communications Tools

Traducir con Google Revisado el 14/11/2016
Amber Holloway
Communications Director
National Children's Oral Health Foundation
Hospital y atención sanitaria, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente del revisor 
Source: SoftwareAdvice
3/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
2 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia al cliente
2 / 5
Relación calidad-precio
Likelihood to Recommend:
Not Likely Extremely Likely

Comentarios: I have been working in communications and development for non-profit organizations for more than 15 years. I have been using eTapestry for 2 years. I have experience with a variety of other donor management tools including Blackbaud's The Raiser's Edge. eTapestry is strong in regard to contact management, processing online gifts, and the reporting/query tools. The expense as well as the email communications and analytics are where it falls short.

Puntos a favor: Entire system is very easy to learn no matter the experience level
Managing donor records and online gifts is very easy
Reporting and query tools are easy to use even for those without a lot of experience building queries
clean, user-friendly interface
excellent customer support
simple data entry & gift processing
online giving pages import gifts directly to database, helping teams avoid manual entry & the pages can be reskinned to match your website design
easy to mass import records

Puntos en contra: expensive, especially having to pay for Advanced emails & paying an hourly fee for minor changes
eTapestry support must be requested for an array of minor tweaks to giving pages for example and it usually takes several days to up to 2 weeks to get changes finished
communications templates are inflexible and look extremely dated, often the preview of a communication you see on your screen is not how it looks at delivery, very limited analytics tools and delivery/testing options
as far as I know there is no ability to export from eTapestry to QuickBooks which means gift processing team must reenter gifts manually into QuickBooks
while it has the ability to provide personal fundraising pages, they are highly inflexible and the layouts look so dated they are almost not worth using

Great Price, good functionality, limited ease of use

Traducir con Google Revisado el 25/3/2017
Aaron Fisher
Membership Coordinator
Museo de las Americas
2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente del revisor 
Source: SoftwareAdvice
4/5
En general
3 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
Asistencia al cliente
Relación calidad-precio
Likelihood to Recommend:
Not Likely Extremely Likely

Comentarios: Overall, it's a good program for the price we pay, but if it was any more we would change to a more user friendly system. The most important thing with eTap is to make sure that you have an employee who is familiar with database administration otherwise it is very easy within eTap for data to be misrepresented. In summary, if you don't have a big budget, it's a good way to get your feet off the ground, but I wouldn't look at it expecting a 5+ year/long term solution.

Puntos a favor: First of all the price for our organization is fantastic, after shopping around for a new database management system, we have found nothing close to what we are currently paying. eTap has decent functionality after you learn how to use it; once you master the basics, it has the flexibility to store just about any data that you need as long as you are willing to get a little creative in how you organize the data. The ability for the data base to be directly integrated into our website and Quickbooks is also a great feature that minimizes potential lost memberships and corrupted data.

Puntos en contra: The hands down most frustrating part of the program is that you can't have multiple tabs open within the same browser with eTap. In order to have eTap open on two different tabs, you must use a different web browser and a different login ID, which becomes a complete and total pain. It is also not the easiest program to learn and train new people on. Often we want volunteers to work on data management for us but that is really only possible if the volunteer or intern is with us for at least three months so we an spend the time training them on the program.

Leer más reseñas