SuperOffice CRM

¿Quién usa SuperOffice CRM?

Empresas medianas que buscan un sistema CRM fácil de usar que les permita realizar un seguimiento de las actividades de ventas, estimular a clientes potenciales, enviar campañas de correo electrónico dirigidas y responder rápidamente a los casos de asistencia al cliente.

¿Qué es SuperOffice CRM?

SuperOffice CRM tiene un objetivo: ayudarte a encontrar, captar y mantener a más clientes. El enfoque en crear una solución CRM (gestión de las relaciones con clientes) que sea simple y fácil de usar te garantiza que trabajarás de manera más productiva. SuperOffice CRM se integra con todas las aplicaciones de Office y es compatible con todas las plataformas tecnológicas líderes. Disponible en cualquier dispositivo.

Información sobre SuperOffice CRM

SuperOffice

https://www.superoffice.com

Fundada en 1990

Vídeo de SuperOffice CRM
Play
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Resumen de precios de SuperOffice CRM

SuperOffice CRM no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de SuperOffice CRM está disponible a partir de USD 50.00/mes.


Precio inicial

USD 50.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

SuperOffice CRM deployment and support

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de SuperOffice CRM

  • Acceso móvil
  • Almacenamiento de documentos
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de tareas
  • Gestión del territorio
  • Integración de automatización de marketing
  • Integración de chat interno
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Presupuestos y ofertas
  • Segmentación
  • Sistema de calendarios o recordatorios

Lista completa de Software CRM

  • Alertas y alzada
  • Asistente virtual
  • Base de conocimientos
  • Chat en vivo
  • Encuestas y comentarios
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de citas
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Integración de redes sociales
  • Métricas de rendimiento
  • Portal de autoservicio

Lista completa de Software de servicio al cliente

Alternativas a SuperOffice CRM

Más alternativas a SuperOffice CRM

Opiniones de SuperOffice CRM

Todas las opiniones

Calificación general

4.2/5

Average score

Facilidad de uso 4.2
Atención al cliente 4.3
Funcionalidades 4.1
Relación calidad-precio 4.1

Review software

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Marcel S.
Co Founder
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/7/2018

"It really is the most user friendly CRM that you can imagine."

Comentarios: Insight and overview in all processes, pre-sales and after-sales. Better and more personal communication with prospects and customers.

Puntos a favor: User interface is great. Very easy to use and administer. Users can work with the CRM functions within a few hours.
Integration with Office applications and Office 365 is more than perfect. You can use Outlook like you always did and still your emails are stored in CRM linked to the right customer and project.
I love the fact that you never really have to search for anything. All parts of the application are never more than two clicks away.

Contras: Only one thing that bothers me using SuperOffice: the standard reports are very basic. We use the dashboards a lot -they are great- and there are some Apps in their own app store that allow us to generate the reports we need.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/7/2018
Matt C.
Managing Director
Organización de eventos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/4/2020

"You can almost say it 'runs the company'!"

Comentarios: We run the business on SuperOffice, dealing with customer communications (incoming and outgoing) and sales pipeline management, but most importantly the event management using the projects area.

Puntos a favor: I like the fact that we can out every process in to the CRM, from sales to event management, data capture and enquiry management.

Contras: The Community needs a bit of work adding more complex resources in, but as a starter guide is useful and support do assist.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/4/2020
Maria H.
Product manager
Automatización industrial, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    2 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    2 /5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/4/2019

"Super Office My Experience"

Puntos a favor: I like the layout, it is easy to read from the screen, and you get a good overview.
The program has a lot of useful functions, if you get some help to find them! I have used the support a lot and they are very helpful.

Contras: It is diffucult to navigate in the programme. Some functions are hard to find. I miss some kind of file system for documents. I have had a lot of issues with editing documents, the function for check in and check out does not complete working.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/4/2019
Eva Y.
Business Process Developer
Administración educativa, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/4/2020

"Stellar CRM"

Comentarios: SuperOffice has been a great hub for collecting, organizing and making sense of valuable contact data and insights, whilst providing all the features and tools needed to manage information about people, projects, relations and other aspects that are important to our line of business.

Puntos a favor: It is reliable, easy to implement and use and optimizes all our contacts, relationships, projects, tasks etc.

Contras: Perhaps the marketing module should be included in the base package.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/4/2020
Andy H.
Founder and Managing Director
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/6/2020

"The CRM for SME business"

Comentarios: Working in a manufacturing SME, I used SuperOffice for over 12-years and it was the backbone of the sales and marketing functions. I have since moved on and set my own business up and have continued using SuperOffice. The service and support is excellent and questions are answered very quickly. It’s the perfect solution for my business.

Puntos a favor: The system is very intuitive and straight forward to use. Customisation is simple to administer yourself - there are also lots of really useful how-to guides and training videos available too. Aside of the ‘usual’ CRM bits, the stand out functionality for me is the document management side of SuperOffice. You are able to archive pretty much any format of document straight into the system against the individual contact; whether a phone call, quote, email, letter, spreadsheet, etc. You have full traceability of all customer and prospect contact.

Contras: Mmm, I am genuinely struggling to find anything that I would consider to be a con of this system!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/6/2020