Quality Management Software

Quality Management Software

Por IQS

¿Quién usa Quality Management Software?

Organizaciones de fabricación globales con ventas superiores a 100 millones de dólares en los siguientes sectores: Automotriz Aeroespacial y defensa Dispositivos médicos y otros sectores regulados por la FDA Fabricación discreta

¿Qué es Quality Management Software?

Basado en más de 30 años de experiencia, IQS es un software de gestión de calidad moderno y de nivel empresarial diseñado para ayudar a los clientes a garantizar el cumplimiento y sacar al mercado productos de la más alta calidad. Diseñado para automatizar el trabajo mundano y hacer fáciles las tareas difíciles, IQS ofrece resultados tangibles y ahorro de costes a través de un enrutamiento eficiente del flujo de trabajo y amplias integraciones. Como plataforma SaaS, IQS proporciona la disponibilidad y seguridad requeridas por las empresas actuales.

Información sobre Quality Management Software

IQS

http://www.iqs.com

Fundada en 1988

Resumen de precios de Quality Management Software

Quality Management Software está disponible a partir de USD 1500.00/mes. Quality Management Software no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. Consulta más información sobre precios de Quality Management Software a continuación.

Precio inicial

USD 1500.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Quality Management Software

Software de auditorías
Acceso móvil
Alertas y notificaciones
Evaluación de riesgos
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de formularios
Gestión de la conformidad
Gestión de problemas
Gestión de tareas
Panel de comunicaciones
Planificación de auditorías
Seguimiento de activos
Archivo y conservación
Automatización proceso/flujo de trabajo
Conforme con HIPAA
Conformidad FDA
Conformidad con la OSHA
Conformidad con la ley Sarbanes-Oxley
Conformidad con normas ISO
Conformidad medioambiental
Control de versiones
Encuestas y comentarios
Gestión de auditorías
Gestión de incidentes
Gestión de riesgos
Seguimiento de la conformidad
Tests de elementos de control
Acciones preventivas y correctivas (CAPA)
Control de calidad de proveedores
Control de documentos
Gestión de auditorías
Gestión de equipos
Gestión de la conformidad
Gestión de la formación
Gestión de normas ISO
Gestión de quejas
Gestión de riesgos
Gestión del mantenimiento
Seguimiento de defectos

Opiniones de Quality Management Software

Mostrando 5 de 69 opiniones

En general
4.3/5
Facilidad de uso
4/5
Atención al cliente
4.3/5
Funcionalidades
4.2/5
Relación calidad-precio
4.2/5
Chad M.
Principal Industrial Hygienist
Petróleo y energía, 5001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/2/2020

"Great Product / Great Support"

Puntos a favor: Very configurable and stable platform. Customer support is awesome.

Contras: Experience lag when uploading to server at random times.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/2/2020
Karen R.
OH Operations Support Specialist
Relaciones gubernamentales, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/2/2020

"Experience with Cority"

Comentarios: Cority has helped our clinicians save time by having all employee information in one place to access. Clinicians can view all notes on a particular case at one time. It has helped us to keep all records and documents in an employee profile. Our admin love the system because it allow them to schedule and send out notifications out of the software. It has allowed time savings in all departments of our occupational health clinic.

Puntos a favor: Cority has a user friendly interface that makes is simpler to teach new employees how to use. You can easily access employee information with the quick access modules (CXR, PFT, Questionnaires). Profiles allow you to configure PII information to allow NEED TO KNOW. Reporting makes it easy to communicate with projects, HR, FOIA requests, and employees. Functionality with creating your own letters. Time efficiency with the ability to correct rejected data by individual rather than each test and re-import. You can also clone the medical histories and physician exams. This allows you to add to or change what needs to be updated rather than having to re-enter all the information.

Contras: Once you save a created letter, you cannot go back and edit that letter. If there is a mistake, you have to delete and start over again. Sometimes it may take a couple of weeks to reach a resolution to a bug in the system.

Respuesta de proveedores

por Cority el 12/3/2020

Hi Karen,
We appreciate your review, thank you for your feedback! We're glad to hear you value our user-friendly interface and that we're helping your organization save valuable time!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/2/2020
Shane O.
Manager Industrial Hygien
Minería y metalurgia, 10,001+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    4/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 24/12/2019

"Great Software for IH - Not good customer support"

Comentarios: Great software for IH & OH, but tech support is lacking.

Puntos a favor: I have been a Cority administrator for 9 years, but a Cority user for 15 years. The software is great for doing industrial hygiene. Layouts can be customized to fit the users needs.

Contras: The company I work for recently went into a joint venture, merging together several sites with over 7,000 employees. While migrating the data from one Cority environment to another (around 40,000 records) Cority put an upload limit of 200 records in place, severely crippling my migration progress. When discussing this issue with tech support & recommending a way around the issue, I was told by tech support "the 200 limit is to be respected" and they refused to help. In addition, I have two other outstanding issues that have been out there for about 3 months. Tech support occasionally will contact me to try something, but they have never been resolved.

Respuesta de proveedores

por Cority el 10/1/2020

Thank you for taking the time to review Cority. We appreciate your feedback and will work closely with you to get your outstanding issues resolved.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 24/12/2019
Mary D.
Shop Floor Manager
Petróleo y energía, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    3.5/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    3.5/5
  • Asistencia técnica
    4.5/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 22/5/2015

"Implemented IQS within organization"

Puntos a favor: I like that all of our QMS is maintained within one system instead of scattered throughout our internal network. Everyone has easy access.

Contras: Not always the most intuitive user-interface. People who don't use computers regularly struggle to learn this system.

Respuesta de proveedores

por Karleen el 11/1/2017

Thank you for the review, Mary. Your feedback is valuable to IQS. We are pleased to see you encouraging others to speak to other users of IQS – and the User Group Meetings are the best place to do that face-to-face. Be sure to visit the Customer Support Center for other opportunities to connect with peers and learn about ways to best utilize the IQS software.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 22/5/2015
Martha M.
Return-to-work coordinator
Servicios, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/2/2020

"Cority is the mystical unicorn for EHS software "

Comentarios: My employer had just finished implementing the software when I was hired. I was asked to record the minimum amount of data for compliance purposes. However, I soon realized that Cority was the holy grail for EHS management software and the tool could do so much more for the utility if we used it more. When I started perhaps 10-20% of the utility used Cority as an end user. By showing the utility how easy it is to use and showOmg executives that helping us campaign for regular use would allow us to provide more guidance for improving our systems and programs, we reached about 75-80% timely event reporting and usage.

Puntos a favor: It’s easy to use, collects the data you need to be in compliance and develop strategies to improve your EHS systems and programs.

Contras: I lobe everything about Cority. I don’t think I’ve run into a situation where I couldn’t accomplish what I needed due to a obstacle created by Cority.

Respuesta de proveedores

por Cority el 12/3/2020

Hi Martha,
Thank you so much for your glowing review -- we're pleased that you referred to us as 'the mystical unicorn for EHS software'! We hope to continue to be a key part in your strategy to improve your EHS systems and programs.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/2/2020