eviivo suite

¿Quién usa eviivo suite?

Entre los 16 000 clientes, se encuentran alojamientos, casas de huéspedes, pubs y posadas, restaurantes con habitaciones, apartamentos con servicios, villas y casas de campo y hostales. Cada uno es tan individual y único como las personas que los dirigen.

¿Qué es eviivo suite?

eviivo es un especialista líder en reservas en línea para hoteles y alojamientos independientes de toda Europa. A través de una tecnología líder en el mercado, permite que los clientes administren sus reservas y vendan sus habitaciones en línea, publiciten y actualicen instantáneamente las tarifas en las principales agencias de viajes en línea (OTA) y tomen pagos en conformidad con las normas PCI.

Únete a más de 16 000 hoteles pequeños, alojamientos y alquileres vacacionales en todo el mundo que usan eviivo.

Información sobre eviivo suite

eviivo

http://www.eviivo.com

Fundada en 2005

Vídeo de eviivo suite
Play
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Resumen de precios de eviivo suite

eviivo suite no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. La versión de pago de eviivo suite está disponible a partir de USD 30.00/mes.


Precio inicial

USD 30.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

eviivo suite deployment and support

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de eviivo suite

  • Asistencia al cliente
  • CRM
  • Gestión de promociones
  • Gestión de reserva de habitaciones
  • Gestión de tasas
  • Notas de reserva
  • Reserva de actividades
  • Reserva de terceros
  • Reservas de grupo

Lista completa de Sistemas de reservas

  • Comunicación con los huéspedes
  • Declaraciones del propietario
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de contactos
  • Gestión de la experiencia del huésped
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tareas domésticas
  • Procesamiento de pagos

Lista completa de Software de alquiler vacacional

  • Análisis de canales
  • Control de inventario
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de incentivos
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de productos
  • Gestión de revendedores
  • Gestión de socios

Lista completa de Software de gestión de canales

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de promociones
  • Gestión de reservas
  • Gestión de restricciones
  • Gestión de tasas
  • Interruptor general

Lista completa de Software de gestión de canales para hoteles

  • Facturación a proveedores de agua/gas/electricidad
  • Gestión de alquileres
  • Gestión de permisos
  • Gestión de reservas de camping
  • Mapas de sitio
  • Punto de venta (POS)
  • Registro de entrada y salida de huéspedes
  • Reservas online
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software para campings

  • Automatización de marketing
  • CRM
  • Catering
  • Contabilidad integrada
  • Estancia prolongada
  • Gestión de empleados
  • Gestión del mantenimiento
  • Integración de GDS y OTA
  • Para alquileres vacacionales
  • Programa de fidelización
  • Propiedad única
  • Punto de venta (POS)
  • Reserva en línea
  • Varias propiedades

Lista completa de Software para hoteles

Alternativas a eviivo suite

Más alternativas a eviivo suite

Opiniones de eviivo suite

Read all reviews

Overall rating

3.6/5

Average score

Facilidad de uso 3.6
Atención al cliente 3.6
Funcionalidades 3.5
Relación calidad-precio 3.4

Review software

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¡Escribe una reseña!
Derek F.
Owner
Hostelería, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/2/2020

"Simple to use. Value for money."

Comentarios: 99% of the time it works flawlessly. Good support but not the fastest in responding to queries.

Puntos a favor: Simplicity.
There is a free trial!!
Their preauthorisation of credit cards is a key feature leading to us staying with them. It will flag failed cards I your booking calendar allowing you to cancel via booking.com if card not update within 24 hours. This feature saves money and offsets the cost of the software as failed cards have a much higher no show rate.

Contras: Outages - system has had a number of outages I last two years one of which lasted over 12 hours making processing payments for departing guests impossible via the system. Bookings received via OTAs impacted and needed to be verified. Outages are a concern and have triggered my review if alternative platforms.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/2/2020
Thomas D.
Owner/innkeeper
Hostelería, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/10/2020

"New Booking engine/software"

Comentarios: Overall, once the transition was done, it has been a pleasure to work with the Eviivo suite. I have found great assistance from the support team members that I have worked with to fix issues. I believe that we have a great presence on the internet with Eviivo, and as the world transitions back from the Covid-19 issues that we can have another great season. We had just transitioned to Eviivo at the end of 2018/19 season. There were a few errors on my part with the way I set up our room availability, which caused issues with the first 6 months we were with Eviivo, once I realized what I did, it took minutes to correct and presto our business took off. However 2019 was a down year for us in terms of room rentals, and of course 2020 is.....

Puntos a favor: The setup platform, and the way our B&B displays to the public. As I use the platform more and experiment with different aspects of the program, I have developed our business to a much better performing one, baring the covid-19 issues this past year and the shutdown of our B&b industry for most of our season.

Contras: At fist it was the availability of online assistance, which is still slim on Sundays. Please remember that for us small B&B's Sunday is a high traffic day, and the availability to contact assistance with an issue is still spotty to non existent.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/10/2020
Joy S.
Owner
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    3/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/9/2020

"Eviivo Review"

Comentarios: It's ok from our end but our guests are not nearly as happy with it as they were with Webervations.

Puntos a favor: It accurately keeps bookings and I don't have to be concerned about double-booking units.

Contras: - It doesn't track returning guests.
- When quoting someone a price I have to manually add the room charge + tax to give them a quote from the Eviivo booking page.
- Guests often miss the "guests" number when making their own reservations.
- The program doesn't ask for "City" or "State" of guests so we have no idea where they are from. This has been a problem during the Covid-19 crisis.
- It's nearly impossible to find a cancelled reservation. We have to know the guest's name. Please give an option to show a list of "Cancellation" to us with units, dates and names to choose from.
- Room night charges are not shown on the "Charges" page. There is no way to see our guests' charges for each night in their reservation detail.
- Our booking email sent from Eviivo when a guest books needs to show the unit at the top. Besides the date, the UNIT is the second most important piece of information we need.-
- When a reservation is modified the guest needs an email confirmation. Eviivo should give us that option rather than make us manually find the email section and send one out.
- The previous program, Webervations, allowed us to put a complete availability calendar in our website for each unit so guests could see when that cottage was available before going to the booking platform.
- IN WEBERVATIONS GUESTS COULD BOOK THE SPECIFIC UNIT THEY WANTED WITHOUT SORTING THROUGH OTHER UNITS. MANY OF OUR GUESTS KNOW WHAT UNIT THEY WANT BUT NOW THEY CAN'T FIND OUT WHEN IT'S AVAILABLE.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/9/2020
Terri S.
Owner/Operator
Hostelería, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/10/2020

"It's like having a staff person!"

Comentarios: eviivo suite gives me peace of mind knowing that my bookings are being handled. It frees up my time so that I can get my work done and still have some freedom in my day.

Puntos a favor: The Customer Service crew are wonderful. They are friendly, helpful, and available. It has made my job as "jack of all trades" so much easier as it quietly and efficiently manages my bookings. I like that it has a direct booking function and that I can create in-house promotions.

Contras: The only "con" is that it can be a bit overwhelming because it does so many things. I am a hands-on learner and like to figure things out myself. Sometimes I hit a wall but, the Customer Service Team always help.

Respuesta de proveedores

por eviivo el 9/10/2020

Thank you so much for the wonderful review, Terri! Hearing that both the platform and the support team are making your job easier (how many people or things are doing that in 2020?) makes me smile. Please let us know how we can continue to help you and your hospitality business!

Mike Weimann
GM - North America

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/10/2020
Debbie S.
Accountant
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    2 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/10/2020

"Software with a lot of options!!!"

Puntos a favor: I became associated with this software when the previous software company REZOVATIONS sold to Eviivo. The transition was a bit bumpy at first but over time Eviivo has become enjoyable to use. It has a lot of capability with a lot of options. Customer service is sometimes right on with help, other times I struggle to get a solution or a satisfying answer to my question or concern. I would like to see an improvement to the the ability to send email confirmations and correspondence to our customers.

Contras: I would like to see an improvement to the ability to send email confirmations and correspondence to our customers. It would be nice to be able to preview or edit the email before you send it to your customer. Some times it becomes this software makes it difficult to change the price of a room when you book it.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/10/2020