ISI Enterprise

Por Insurance Systems

4 / 5 12 reseñas
ISI Enterprise

¿Quién utiliza este software?

ISI Enterprise is ideal for Property and Casualty insurers writing 0 - 500m in premium.

Valoración media

12 reseñas
  • En general 4 / 5
  • Facilidad de uso 4 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Funciones 4 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis No
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Insurance Systems
  • http://www.insurancesystems.com
  • Fundada en 1997

Sobre ISI Enterprise

A comprehensive solution to run your P&C insurance company, ISI Enterprise is a premier policy administration suite for property and casualty insurers. Combining leading-edge browser-based technology with functionality not found in any other solution, ISI Enterprise includes policy administration, product development, claims, billing, accounting, reinsurance, CRM, agent/broker portal and supporting sub-systems including knowledge/document management, scanning and mail merge.

Funciones de ISI Enterprise

  • Broker/Portal de corredores
  • Carga del operador
  • Clasificación de seguros comparada
  • Clasificación de varias líneas
  • Líneas comerciales
  • Para seguros a particulares
  • Para seguros de vida
  • Para seguros multirriesgo
  • Para seguros sanitarios y médicos
  • Portal de clientes
  • Varios estados
  • Clasificación de seguros
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de contactos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de políticas
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de reclamaciones
  • Administración de reaseguros
  • Emisión de políticas
  • Generación de políticas
  • Gestión de la suscripción
  • Gestión de renovaciones
  • Motor de valoración
  • Presupuestos y estimaciones
  • Procesamiento de políticas
  • Seguimiento de cancelaciones
  • Seguimiento de reclamaciones
  • Seguimiento de reintegraciones
  • Administración de reaseguros
  • Automatización de marketing
  • Broker/Portal de corredores
  • Clasificación de seguros
  • Facturación
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de documentos
  • Gestión de la suscripción
  • Gestión de políticas
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de reclamaciones
  • Portal de clientes

Las reseñas más útiles de ISI Enterprise

It is good in many ways, especially for simple, non-program policies.

Traducir con Google Revisado el 29/5/2017
Darlene T.
Business Architect
Seguros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
4/5
En general
3 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Effective policy management system which handles our reinsurance needs adequately.

Puntos a favor: Customer Support is great. The ISI team is prompt and efficient.
Reinsurance calculation works for at least 90% of our situations. Only complicated reinsurance situations require user manipulation.
We can do some internal configuration changes ourselves.
Once users have been trained, it is reasonably simple to use.

Contras: Enterprise is not intuitive for a new user in terms of adding new locations or items.
The user interface is clunky for maneuvering to locations, items, and coverages.
The inability to move windows is frustrating for users.
Slow response for large program policies is a frustration for users.
Certain changes which would seem to be easy drop-down option changes (e.g. in Activity Central) are base code changes which means a lot of work to change it.
The release management for large changes is complicated (e.g. merging feature branch to QA, then we must regression test after the merge).
OOSE transactions are challenging for our large programs in particular.
I receive feedback from users that searching is confusing. The problem is that when people search for client number in a policy number field, the (interim) policy number that was generated when a new policy was set up is also return. This is confusing because the client number is not the same as the system generated new business policy number. Although I understand why it happens, the users don't and they think there is a bug in the search function. It would be good to come up with a solution for this.
Naming of rating and rule tables is inconsistent.

We've experienced meaningful improvements in processing efficiencies.

Traducir con Google Revisado el 1/6/2017
Jennifer W.
VP Finance
Seguros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
4/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: I like the functionality of the software - if there is something I require, ISI has probably thought of it. If they have not thought about it, they are receptive to new ideas.

Contras: The current user interface is not great but that's getting an update this year! Otherwise, everything is falling into place. Base reports would be my next 'room for improvement' area.

Respuesta de proveedores

por Insurance Systems el 16/6/2017

Jennifer,

We appreciate your feedback. We are excited to begin rolling out our new user interface later this year. Regarding reports, we will be releasing a new business intelligence tool to provide you with more advanced reporting capabilities.

Best,
ISI

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