¿Quién utiliza este software?

Cualquier entidad, desde startups pequeñas a empresas unipersonales y de gran escala con el foco principal en SMB.

Valoración media

611 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funciones 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $9/mes
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis Sí, consigue una prueba gratuita
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    En línea

Datos del proveedor

  • QualityUnit
  • http://www.ladesk.com/
  • Fundada en 2004

Sobre LiveAgent

LiveAgent es el software de atención al cliente más reseñado y clasificado como número 1. Empresas como BMW, Yamaha, Huawei, Orange o Forbesfone utilizan LiveAgent para ofrecer al cliente resultados asombrosos, a 150 millones de usuarios finales en todo el mundo. Únete a ellos y obtén una ventaja competitiva. Comienza con una prueba gratis de 14 días, sin necesidad de tarjeta de crédito, sin contratos. LiveAgent es un software multicanal de centro de ayuda con abundantes características, más de 170, incluidas chat en vivo, soporte telefónico, integraciones con redes sociales, portal de la ayuda y API.

Funciones de LiveAgent

  • Alerts/Escalation
  • Almacenamiento de documentos
  • Chat en tiempo real
  • Comunicación multicanal
  • Creación de marca personalizable
  • Enrutamiento automatizado
  • Gestión de SLA (Service Level Agreement)
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de recursos informáticos
  • Integración de correo electrónico
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de tickets y problemas
  • Supervisión de redes
  • Chat proactivo
  • Formulario sin conexión
  • Geofocalización
  • Integración de terceros
  • Respuestas prediseñadas
  • Seguimiento de visitantes al sitio web
  • Transferencias/enrutamiento
  • Uso compartido de la pantalla
  • Acceso móvil
  • Base de conocimientos
  • Configuration Management Database (CMDB)
  • Control remoto
  • Gestión de SLA
  • Gestión de adquisiciones
  • Gestión de incidentes
  • Gestión de recursos informáticos
  • Gestión del cambio
  • Portal de autoservicio
  • Alertas y alzada
  • Asistencia técnica
  • Base de conocimientos
  • Base de datos de clientes
  • Chat en vivo
  • Encuestas y comentarios
  • Enrutamiento automatizado
  • Gestión de citas
  • Gestión de contratos
  • Gestión de la bandeja de entrada y de colas
  • Gestión de la experiencia del cliente
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de problemas conocidos
  • Gestión de tickets de incidencias
  • Notificaciones automáticas a clientes
  • Portal de autoservicio
  • Supervisión de quejas
  • Call recording
  • Centro de atención telefónica de llamadas entrantes
  • Centro de atención telefónica de llamadas salientes
  • Centro de atención telefónica mixto
  • Chat en tiempo real
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de alzadas
  • Gestión de campañas
  • Gestión de colas de espera
  • Grabación de texto de llamada
  • Interactive Voice Response
  • Marcación manual
  • Marcador predictivo
  • Registro de llamadas
  • Sistema de marcación progresiva

Productos similares

Las reseñas más útiles de LiveAgent

I like Live Agent as a product and environment for the work of the support team.

Traducir con Google Revisado el 21/3/2017
Sergey V.
uKit
Internet, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
4/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Pros: easy-to-use and simple interface
flexible test system and automation
good built-in analytics model (if the statistics on the quantitative indicators of tickets are added, logins via API are counted in the reports by channels, and the summary report by SLA is introduced, it'll be perfect)
Help Desk, online chat, ticket system for users and knowledgebase in one place
mobile app
What could be improved:
poor customization settings, CSS are not always enough to make the clients' portal and online chat personalized for the Russian market.
It would be nice to see the Russian social network VKontakte added, as well as integrate messengers Telegram, Viber, Whatsapp, Skype
add an opportunity to specify links in the additional field of the ticket, not only text
expand chat settings (set animation as optional, personally I would like to disable it)
We've been working in Live Agent for over a year and don't consider changing the platform, we're more than satisfied with it. Good luck to the Live Agent team with the development of the product!

Puntos a favor: easy-to-use and simple interface
flexible test system and automation
good built-in analytics model (if the statistics on the quantitative indicators of tickets are added, logins via API are counted in the reports by channels, and the summary report by SLA is introduced, it'll be perfect)
Help Desk, online chat, ticket system for users and knowledgebase in one place
mobile app

Contras: poor customization settings, CSS are not always enough to make the clients' portal and online chat personalized for the Russian market.
It would be nice to see the Russian social network VKontakte added, as well as integrate messengers Telegram, Viber, Whatsapp, Skype
add an opportunity to specify links in the additional field of the ticket, not only text
expand chat settings (set animation as optional, personally I would like to disable it)

Not the cheapest solution around, but probably one of the best.

Traducir con Google Revisado el 25/4/2017
Matthias V.
CTO
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Depending on the package you select it is probably not the cheapest solution around. But it is one of the best. We moved from a single google inbox to LiveAgent a while back. There was a lot of irritation at first since the way we dealt with support had to change a lot. But looking back, changing the way we do support, was the right thing to do. Live Agent heavily relies on departments. Which makes it easy to transfer a ticket to the right people, cutting down on our response time. Even if there is no clear distinction, I think any organisation can be devided up into departments. 1ste line support, 2nd line support, accounting, ... A ticket might get transfered between departments multiple times, but that's a good thing. Since you don't have to keep track of them, the ticket will get transfered back to your department when needed. The departments also allow us to go to the next level. Setting up multiple offices in different countries is now easy, since we can simply create a new department and create a rule that will automatically assign tickets based on the country/language. I do have to mention a couple of less than ideal things. There are some minor bugs in the application. Sometimes it completely crashes and has to be reloaded. I have yet to figure out why this happens. Luckily no data is lost though, it's just a minor inconvenience. There is also a very annoying bug in the rich text editor where it uses the same short cuts as the application (ctrl + i to put something in Italics has a different meaning in the application). So you're constantly fighting with these keys, I hope they get that resolved soon. There were also a couple of other bugs, but those got resolved quickly by the support team at LiveAgent/QualityUnit. And that last one is actually what makes me recommend Live Agent. The program isn't perfect, but remember that no program ever is. The team behind this, is really trying to build the best solution out there. And they always respond quickly to any issue or question you might have. Give them a try, they have a free trial.

Puntos a favor: Phone integration
Chat integration (internal and customer chat)
Departments
Cloud based (works on mobile as well)

Contras: Short cuts in rich text area are conflicting with the ones in the application

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