¿Quién usa Emma?

Emma está diseñada para equipos de marketing en empresas de todos los tamaños con ediciones personalizadas para agencias, universidades y franquicias.

¿Qué es Emma?

La plataforma de marketing por correo electrónico de Emma hace que sea fácil para equipos de todos los tamaños crear y colaborar en hermosas campañas en todos los departamentos o ubicaciones, ofreciendo una experiencia de marca perfecta que aumenta el compromiso y genera más ingresos por correo electrónico. El diseño de productos orientado al equipo, las integraciones poderosas y los servicios profesionales galardonados hacen que sea más fácil que nunca para los profesionales de marketing hacer su mejor trabajo.

Información sobre Emma

Emma

http://www.myemma.com

Fundada en 2003

Vídeo de Emma
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Resumen de precios de Emma

Emma no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. La versión de pago de Emma está disponible a partir de USD 89.00/mes.


Precio inicial

USD 89.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Emma: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web

Formación

  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de Emma

  • Autorrespondedores
  • Biblioteca de imágenes
  • Campañas de goteo
  • Conformidad CAN SPAM
  • Contenido dinámico
  • Correo electrónico activado por evento
  • Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
  • Creación de informes/análisis
  • Editor de correo electrónico WYSIWYG
  • Encuestas de cliente
  • Gestión de listas
  • Gestión de modelos
  • Gestión de suscriptores
  • Pruebas A/B
  • Páginas de aterrizaje y formularios web

Lista completa de Herramientas de email marketing

Alternativas a Emma

Más alternativas a Emma

Opiniones de Emma

Todas las opiniones

Calificación general

4.2/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.2
Atención al cliente 4.2
Funcionalidades 3.9
Relación calidad-precio 4

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Jessica G.
Designer
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/9/2019

"I loved my experience"

Comentarios: It was so easy to use and the customer service helped with any issues.

Puntos a favor: I loved so many things about using Emma. If I didn't like something I would be able to reach out to customer service and receive a quick response.

Contras: I didn't like how you couldn't change the background or how the templates weren't always working the way you wanted them to.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/9/2019
Usuario verificado
Marketing Communications Manager
Servicios para el consumidor, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/6/2019

"Great ESP for Enterprise Level"

Comentarios: Great. No complaints. System works as advertised, allows us to use more advance features and integrations and the always available call in customer service is very helpful when needed.

Puntos a favor: I currently use this to manager multiple brands as sub-accounts under a single primary account. The interface is intuitive, once you get used to it the builder is more powerful that others out there, and I really enjoy the way segmenting works. Automation is a breeze and multivariate testing works really well and is clear to see campaign specific winners.

Contras: The only real item on my wish list would be the ability to build a segment on the review and send tab instead of actually building a segment, saving it and then going through the process of sending your campaign and selecting the segment then. Would be nice to build segments on the fly based on previous campaigns etc.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/6/2019
Sarah P.
ceo
Ropa y moda, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/11/2020

"Best in Class IMHO"

Comentarios: MyEmma makes it easy peasy for this small biz to stay in touch.

Puntos a favor: It is super easy, looks super pro and we have found to be less buggy and have fewer wtf glitches than others we have used. Great for #smallbusiness.
Customer service is responsive and human, not robotic. Woohoo for that.

Contras: Hmmm, nothing pops up. Miss the live chat customer service,, but, in that "keeping it human" and getting to folks who actually know what they're doing? Yeah, we'll give up live chat which can sometimes take twice as long as you have to get through the "ranks" to someone who has actual knowledge.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/11/2020
Ben E.
Director of Communication
Educación superior, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/9/2020

"Decent Platform, but Beware the Extra Fees"

Comentarios: Overall, Emma is certainly on par with most of the well-known email marketing management platforms and has good insights and customization options. I only advise that you pay close attention to your contract.

Puntos a favor: Emma is a solid email marketing management platform that provided campaign performance insights, tracking, and a fair amount of customization. Additionally, building out an API so that it spoke to our personnel database made updating contact information and managing unsubscribes considerably easier.

Contras: There were two areas that were considerably frustrating when it came to Emma. The first was the sometimes inexplicable display/formatting differences that would exist between the preview of an email draft and the test email that you'd receive. Line spacing, text formatting, and other inconsistencies would occur when viewing a test email, which were all things that did not show up when creating the email draft. Most of these issues only occurred when copying and pasting content into the draft. The other frustration stemmed from billing. Condensing a long-winded and uninteresting story, we unknowingly doubled our contacts by creating sub accounts within our account. This doubled our contact count, which put us more than 20,000 contacts over what we were contracted for. We were never notified of the issue, only later receiving a sizeable bill in which we were charged per contact that exceeded our contract. It was expensive and the sting of it was only amplified by the fact that there was no customer service interaction or notification of the issue prior to us having to fork over a considerable amount of money.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/9/2020
Usuario verificado
Associate Director
Educación superior, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/9/2020

"Great email software"

Comentarios: Great software to send emails. Easy to use, great reporting/analysis, and features to optimize open rates and get through the clutter.

Puntos a favor: Easily works with our internal database. We send all of our email communication to alumni through emma. Very easy to use, has great reporting (analysis on email rates - opt outs, open, clicks, etc.), lets you test subject lines, and have emails look like it is coming from a person (will show in inbox as coming from a person) even though its from a general email.

Contras: So far we have had a wonderful experience with Emma and have continued to experiment with all the features it offers.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/9/2020