¿Quién utiliza este software?

The ServicePower global field management platform supports a variety of customers, from SMBs to enterprises, in a variety of industries and geographical locations.

Valoración media

7 opiniones
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funcionalidades 4 / 5
  • Relación calidad-precio 4 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis No
  • Implementación Instalado: Mac
    En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación No se ofrece
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • ServicePower
  • http://www.servicepower.com
  • Fundada en 1996

Sobre ServicePower

We offer:
Best in class scheduling and mobility solutions for mid-sized to enterprise level companies, tailored to manage employed work forces and deliver measurable productivity gains of 25-50%. We are an industry leader, with a truly multi-tenant SaaS warranty claims processing and dispatch software; of which a large percentage of North American manufacturers, retailers and third party administrators use to automate and improve the 3rd party service delivery process.

Funciones de ServicePower

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  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Portal de autoservicio
  • Programación
  • Seguimiento de trabajos
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Programación del mantenimiento
  • Seguimiento del historial de servicios
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  • Gestión de contratos
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de piezas
  • Gestión de políticas
  • Gestión de reparaciones
  • Gestión del servicio
  • Para contratistas generales
  • Para fabricantes
  • Para servicio de campo
  • Registro de producto
  • Seguimiento de garantías
  • Verificación de la admisibilidad
  • Acceso móvil
  • Base de datos de contactos
  • Cobro de pagos en el terreno
  • Enrutamiento
  • Expedición
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Online Time Clock
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Seguimiento del historial de servicios
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  • Base de datos de clientes
  • Citas recurrentes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Gestión de contratos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de trabajos
  • Mantenimiento preventivo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
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Las opiniones más útiles de ServicePower

SERVICEPower Field Optimizer

Publicado el 11/10/2016
Iyler K.
Operations Support Manager
Telecomunicaciones
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
4 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: As a user of ServicePower for 12 years, we have grown a lot as a business partner. ServicePower is a great tool for our business. It works exactly as you tell it to work. The algorithm is complex, but the ease of use balances out. There are so many weights and variables to work with to get the system to work exactly the way you need it to.

Puntos a favor: Is able to integrate into any existing network system. SP Gantt is easy to work with, has a very great flow and feel to it.

Contras: SPManager is clunky, requires older versions of java, causes a few issues with other applications in our network. Resource set up needs an overhaul, but once it is set up, it never breaks.

Service Power and My Organization

Publicado el 5/10/2016
Cory M.
Manager, Operation Applications Administration
Seguridad e investigaciones, 10,001+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
4/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
3 / 5
Características y funcionalidades
3 / 5
Asistencia técnica
3 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Service Power has been a good group of individuals to work with, and the suite of applications is nice. Our particular business involves a level of granularity which I've felt SP often struggles with. For basic point to point routing, it's a good package and works well with our external systems.

Puntos a favor: Ease of use and setup

Contras: Better suited when used at the onset or when willing to restructure the business' data ahead of time

Excellent Support! Great SOFTWARE

Publicado el 15/11/2016
Don W.
National Service Manager
Bienes de consumo, 10,001+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: We have used Service Power for the past 11 years. It does everything we need it to do. The one off questions or needs give the support team a chance to shine!

Puntos a favor: GUI and support

Contras: Additional cost of programming is always a frustrating component.

ServicePower Review

Publicado el 5/10/2016
Deborah S.
Srt. Business Analyst
Tecnología y servicios de la información, 5001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
3/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
3 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
3 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: The ServicePower application is easy to use and they have a great support staff. Would recommend they enhance their Service Analytic Report export feature, have a feature to expand all, capability to export IRU zip/postal codes, export Technician LK zip/postal codes, improve the maps for Canada and update the Canada Travel Matrix.

Puntos a favor: Ease of usage, great support staff!

Contras: Canada postal codes, regions, travel matrix needs to be updated, Unable to export IRU and Technician zip/postal codes, unable to expand all, unable to export Technician skills, unable to export the Technician/Selections, it can take up to 2 - 4 min to apply a Global Skill, unable to export all Global Skills.

Service Contractor Management

Publicado el 14/1/2016
Chris S.
VP of the Customer Experience
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
Relación calidad-precio

Comentarios: AIG has chosen ServicePower because of their connectivity to service management systems used by small contractors and their easy-to-use web interfaces for single truck operators. ServicePower also allows the contractor to share a single pool of availability with many service network administrators allowing all parties involved to make good appointment promises to the consumers they serve. Opportunities for development are mobile interfaces and use of geographical mapping software to manage work areas both which are in development.

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