inFlow Inventory

inFlow Inventory

Por Archon Systems

¿Quién usa inFlow Inventory?

inFlow ha sido diseñado para ejecutar y administrar cualquier negocio basado en elementos. Adecuado para mayoristas, distribuidores, comercios minoristas, fabricantes y vendedores en línea. Los clientes se encuentran en más de 121 países.

¿Qué es inFlow Inventory?

El software inFlow Inventory es la forma más fácil de ejecutar y administrar tu negocio basado en artículos. Es el secreto de más de 940 000 pequeñas empresas en ventas al por mayor, distribución, comercio minorista, fabricación y comercio electrónico en todo el mundo. ¡Lo más probable es que también funcione para tu negocio! inFlow te ayuda a rastrear fácilmente el stock, administrar pedidos, facturar, enviar, obtener informes, entre otros. Asistencia de clase mundial disponible a través de chat en vivo, correo electrónico y teléfono. Haz clic en Visitar sitio web para obtener tu prueba gratis de 14 días ahora.

Información sobre inFlow Inventory

Archon Systems

http://www.archonsystems.com

Fundada en 2005

Resumen de precios de inFlow Inventory

inFlow Inventory dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de inFlow Inventory está disponible a partir de USD 71.00/mes.

Precio inicial

USD 71.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de inFlow Inventory

Programas de Código de barras
Códigos de barras/RFID
Etiquetas de envíos
Etiquetas de recepción
Etiquetas personalizadas
Generación de código de barras
Gestión de inventarios
Lectura de códigos de barras
Modelos de etiquetas
Seguimiento de números de serie
Gestión de catálogos
Gestión de envíos
Gestión de ingresos
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos
Gestión de pedidos especiales
Pedidos recurrentes
Registro de pedido
Seguimiento de pedidos
Tratamiento de pedidos
Códigos SKU/UPC
Códigos de barras/RFID
Gestión de artículos
Gestión de proveedores
Gestión de renovaciones de pedidos
Optimización de inventario
Previsión
Registro de entrada y salida
Seguimiento de costes
Seguimiento de inventario
Seguimiento de números de serie
Acceso móvil
Alertas y notificaciones
Creación de informes/análisis
Equipamiento
Gestión de almacén
Gestión de inventario de fabricación
Gestión de inventario de minoristas
Gestión de proveedores
Gestión de renovaciones de pedidos
Gestión multicanal
Identificación del producto
Optimización de inventario
Previsión

Opiniones de inFlow Inventory

Mostrando 5 de 426 opiniones

En general
4.6/5
Facilidad de uso
4.6/5
Atención al cliente
4.6/5
Funcionalidades
4.3/5
Relación calidad-precio
4.5/5
Manny P.
Network Administrator
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/2/2018

"Sales & Purchase made simple"

Comentarios: Software is one of my favorites for companies with no purchase order system.

Puntos a favor: Great for small companies who need sales and purchasing. Sales has records of customer quoted sales and purchases can see what to order.
Great way for a company to keep track of purchases and data can be exported to third part software. Purchasing software even has serial column for warranty verification of products. Was great for HVAC and appliance repair company.
Great software for company with no purchase order system. Can make everything paperless and user's can view inventory, content and prices with no license. User license is portable.

Contras: Software lacks year end inventory count reset. Reports could be better to show year to date expenses. I had a tough time getting year to date reports.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/2/2018
Todd S.
Production Manager
Semiconductores, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/12/2019

"Great Software,....but"

Puntos a favor: The overall learning cueve for the software is not bad at all. Much more user friendly and reliable than quickbooks.

Contras: Seems most the focus is now on the web based version, have not seem many updates for the stand-alone version in the last couple years.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/12/2019
Peter J.
Manager
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    Sin valoración
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/11/2015

"Very intuitive, and such an easy entry into the world of bar-coding."

Comentarios: I went to the internet with a need, and that was to get our small business bar-coded, since the old words-only tags were taking so long to process at the point of sale, ie. hand written receipts and all, causing lineups that were too long at times and likely costing us business. I found your book offer "Bar-code Your Business" and ordered a copy. It was well written, very concise, and of course, led me to purchase Inflow. What I REALLY like about Inflow is how intuitive it is. I didn't need to take a course to figure it out, as it feels very Windows-like. I purchased a no-name bar code gun online, devised a model code scheme for our products, and was up and running in no time. Thanks. On the "not so shiny" comments side, I can't say I liked the upgrade from v2 to v3. The original v2 did everything I needed, and required less explanation to my helpers as to it's function. Suddenly with v3, we now had to hit Save, Fulfill and Mark Paid, all of which ended up with me having to fix this by cheating the date on my computer and closing orders after the fact, when the helpers didn't do it the first time. I was also broadsided one day when on the job, Inflow v3 just froze up on me and I didn't know what to do, exactly when I needed it the most. Well, it turns out that I had to be connected to the internet to use it, obviously so Inflow could monitor licensing/usage status. This was not good, although your customer service was quick to help me with this. If you could find another way to police the licensing, that would be nice. And finally, the one thing that drives me nuts (did again yesterday) is the fact that if I fill in the "customer name" field AFTER having filled in the sales order details, any discounts applied off original price get erased. This has on a number of occasions caused me to inadvertently overcharge customers, and is extremely embarrassing when it's they who notice it first and think I'm trying to "pull a fast one" on them. PLEASE fix this! (although I'm outside of my customer support time window, you can spare others the same issue). Once again, I must compliment your customer service (hen it still applied to me) for their very prompt responses to any query I ever had. Peter

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/11/2015
Andy H.
Owner
Artículos deportivos, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/4/2020

"Great for my small business"

Comentarios: I have a small business with several products. I find the inventory control easy and useful. The input of data is simple, so I have all my customer information. The reporting is excellent, so I can find out stock, costs, sales etc at the touch of a button.

Puntos a favor: The system is very user friendly. I am not much good at technical stuff, but I find inflow easy to use.

Contras: There is nothing that springs to mind that I would change.

Respuesta de proveedores

por Archon Systems el 20/4/2020

Thank you for taking the time to leave a review, Andy. We really appreciate it!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/4/2020
Al and debby F.
Owner Operators
Comercio minorista, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/11/2019

"Inflow "

Comentarios: From installing products and selling those goods using inflow was really a matter of a day to get started. Looking forward to utilizing the inventory features for our first monthend, and the daily sales reports are great

Puntos a favor: Ease of purchase, ease of installation and relatively easy to set up and start using.

Contras: So far we have not seen any downside to using this product

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/11/2019