Instant Housecall

Por Instant Housecall

¿Quién usa Instant Housecall?

Remote support solution that enables computer technicians and small IT businesses to provide users with various built-in automatic repairs tools that securely protect PC through firewalls.

¿Qué es Instant Housecall?

Remote support software designed for small business, computer technicians, managed service providers (MSP) & IT business.Instant Housecall is a full featured remote support solution that lets you view and control remote PCs and Macs, on-demand (with no preinstalled software) and unattended any time. It works through firewalls with no configuration. You can automatically fix PCs with its one-of-a-kind Auto PC Repair. From $29/mo, 15 day free trial.

Información sobre Instant Housecall

Instant Housecall

http://www.instanthousecall.com

Fundada en 2005

Resumen de precios de Instant Housecall

Instant Housecall no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Instant Housecall está disponible a partir de USD 29.00/mes.


Precio inicial

USD 29.00/mes

Detalles de precios

Instant Housecall pricing starts at $39 per month and scales with number of sessions and features. Features expand across Starter, Entrepreneur, and Everything plans, with a discount offered on annual billing. All price plans include 1 specialist login ID, subaccounts, and unlimited installs, software copies, sessions, and connections. Starter: $39 per month ($29 if billed annually). Includes 50 unattended remote access endpoints, and 1 concurrent session. Entrepreneur: $49 per month ($39 if billed annually). Includes 100 unattended remote access endpoints, 10 concurrent sessions, full branding and customization, and auto PC repair. Everything: $89 per month ($69 if billed annually). Includes 400 unattended remote access endpoints, 10 concurrent sessions, full branding and customization, auto PC repair, and early access to new features.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Instant Housecall: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Android (móvil)

Formación

  • En vivo en línea

Funciones de Instant Housecall

  • API
  • Acceso desatendido
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Archivos de audio y vídeo bidireccionales
  • Asistencia por vídeo
  • Autenticación de dos factores
  • CRM
  • Chat en tiempo real
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Comunicación multicanal
  • Conexión segura
  • Control/Acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Encuestas y comentarios
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de tickets de soporte
  • Gestión de usuarios
  • Grabación de la sesión
  • Herramientas de colaboración
  • Herramientas de diagnóstico
  • Informes de síntesis
  • Informes personalizables
  • Instalación y actualización remotas
  • Integraciones de terceros
  • Monitorización y gestión remota
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Portal de autoservicio
  • Registro de auditoría
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguridad SSL
  • Supervisión
  • Supervisión de servidores
  • Supervisión en tiempo real
  • Transferencia de archivos
  • Transferencia de la sesión
  • Uso compartido de archivos
  • Uso compartido de la pantalla
  • Varias cuentas de usuario
  • Videoconferencia

Lista completa de Software de asistencia remota

Alternativas a Instant Housecall

Más alternativas a Instant Housecall

Opiniones de Instant Housecall

Todas las opiniones

Calificación general

4.4/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4
Atención al cliente 4
Funcionalidades 4.3
Relación calidad-precio 4.1

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Usuario verificado
ASEA
Contabilidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/4/2019

"Makes remote access for my IT guy a breeze!"

Comentarios: I work remotely and I use my computer six days a week. I can't afford to drop my computer off at a repair place with no guarantee of when they'll get to it. Instant Housecall allows my IT guy to remotely access my computer and troubleshoot any issues quickly and easily. I didn't have to install anything on my end; just click on a link provided via email by my IT guy and Instant Housecall took care of the rest. It even left a little icon on my desktop so whenever I am having issues, my IT guy is literally one click away. Many people use TeamViewer for remote access to computers and I think TeamViewer is great for normal business interactions. Instant Housecall sets itself apart as the best tool for remote technical support. It offers tons of features for IT businesses. My IT guy can remotely run files, reboot my computer in safe mode, he has even completely reformatted my hard drive once remotely. We can live chat when necessary. If the connection is lost with my IT guy, Instant Housecall automatically reconnects without any action on my part. I can't say enough good about Instant Housecall!

Puntos a favor: No installation necessary. Easy to connect with my IT guy and get help when needed.

Contras: I have not experienced any issues with Instant Housecall in 10 years of using it with my IT guy.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/4/2019
Mike S.
Owner
Software informático, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/3/2021

"Great Remote Support software"

Comentarios: Instant House Call has saved my business before and during this pandemic. My customers love it.

Puntos a favor: This software is very easy to use and has helped me stay in business through this pandemic. Support is very quick and easy.

Contras: Nothing. It's great! This software works very well and does what I need to do.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/3/2021
Bill U.
Tech
Tecnología y servicios de la información, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    1 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/8/2020

"Stay clear of Multi factor authentication"

Comentarios: [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] Unhelpful

Puntos a favor: Does the job as a remote support software

Contras: Multi factor authentication if your phone breaks you won't be able to use it and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] will not assist

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/8/2020
Avi G.
President
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/1/2021

"Instant Housecall"

Puntos a favor: I call this software the Swiss knife that every computer repair or helpdesk should use.
I have been using Instant Housecall since 2006. I could not run my computer repair business without it. First, it’s very easy for your clients to remotely and securely connect you without huge hassle. It’s very easy to install.
Second, it offers lots of useful tools that are built in for the technician.
The company listen to requests and Applies them if the demand is there. In addition, it is very easy to get a hold of customer service.
Highly recommended!!!

Contras: none that I can think of.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/1/2021
Simon L.
IT Consultant
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/10/2018

"The best remote support software hands down."

Comentarios: I have been a user of instant house call for a number of years now. I work in the IT field and I can say hands down. its the best remote support tool, having tried a lot of other vendor products. Solid software. Reboot and reconnect features, unattended access,built in tech toolkit. Email support is fast with no problems. Software is downloaded from a portal and installed on customer machine for instant support. Tablet mode available for Windows tablets and Mac support. I cannot fault the product as it just works. I am happy to be a customer of instant house and I won't be changing products any time soon. Instant house call is a much better option than TeamViewer in my honest opinion and is the best remote support tool on the market. Period!!!

Puntos a favor: Reboot and reconnect features. Unattended access. Built in toolkit for servicing. Never lets me down.

Contras: I have not faced any issues with support services.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/10/2018